واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

بشرویه، جزو 10شهر خشتی - گلی

فرماندار بشرویه گفت: بشرویه جزو 10 شهر خشتی، گلی و تاریخی کشور شناخته شده و مکان بسیار مناسبی برای پذیرش گردشگر است.
تدبیر24:  «علی باقری»، فرماندار بشرویه در بازدید مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه کشور در خراسان‌جنوبی از این شهرستان، گفت: امید است با تأسیس این نمایندگی مشکلاتی که در زمینه گردشگری است به زودی حل شود و شاهد ورود گردشگران و توریست‌های خارجی به استان و شهرستان باشیم.

فرماندار بشرویه با اشاره به وجود آثارهای تاریخی و باستانی بسیار در بشرویه اظهار کرد: با وجود پتانسیل‌های تاریخی و گردشگری بشرویه و اینکه این شهرستان جزو 10 شهر «خشت - گلی» و تاریخی کشور شناخته شده، مکان بسیار مناسبی برای پذیرش گردشگر است.

وی با تأکید بر اینکه باید ارتباطاتی را با گردشگران خارجی فراهم کنیم که گردشگران از این شهرستان بازدید و این شهرستان شناخته‌تر شود، افزود: هم‌اکنون بسیاری از دولت‌ها و کشورها درصدد جذب سرمایه‌گذار و توریست در منطقه خود هستند، چون به این نتیجه رسیده‌اند که جذب سرمایه‌گذار و توریست در پیشرفت اقتصادی هر منطقه بسیار موثر است.

«حسین ابراهیمی»، مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه کشور در خراسان جنوبی نیز در این دیدار با تأکید بر توسعه صنعت گردشگری در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خراسان‌جنوبی یکی از استان‌های محروم کشور است و شرایط اقلیمی حاکم بر این استان، محرومیت آن را دو چندان کرده که نیاز است مسئولان از پتانسیل‌های موجود بیشترین بهره‌گیری را در جهت جذب سرمایه‌گذار داشته باشند.

وی افزود: نمایندگی وزارت امور خارجه کشور در خراسان‌جنوبی با هدف توسعه‌ی صنعت گردشگری و هم‌چنین در راستای وظایف تعریف شده در جهت زدودن چهره محرومیت از استان و شهرستان‌ها تلاش می‌کند.

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه کشور در خراسان‌جنوبی، شناسایی پتانسیل‌ها و معرفی آنان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هر شهرستانی باید ویژگی‌های بارز و خاص حوزه خود را شناسایی کند و با همکاری رسانه‌ها آن را در سطح بین‌المللی معرفی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: