واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
افخم

راه حل بحران سوریه

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: در رابطه با سوریه باید هر راه‌حلی مبتنی بر واقعیت‌های منطقه و سوریه در حال حاضر و همچنین خواست و اراده مردم این کشور باشد.
تدبیر24: مرضیه افخم در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در رابطه با راه‌حل‌های بحران سوریه، گفت: دیدگاه‌های مختلفی در رابطه با حل بحران سوریه وجود دارد.
وی افزود: پیش از این کشورهای مختلفی دیدگاه‌های مختلفی را در رابطه با پایان دادن بحران سوریه دارند. همچنین جمهوری اسلامی ایران هم دیدگاه‌های خود را در این زمینه اعلام کرده است و همکاری‌ها و مشورت‌های منظمی بین ایران و نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه برقرار است.
افخم با بیان اینکه ما به دنبال یافتن راه‌حلی که مبتنی بر تامین آرا و نظارت مردم سوریه باشد، هستیم، گفت: ما همواره بر راه‌حل سوری سوری تاکید می‌کنیم و معتقد هستیم که باید هر راه‌حلی مبتنی بر واقعیت‌های منطقه و سوریه در حال حاضر و همچنین خواست و اراده مردم این کشور باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادامه داد: بدون توجه به ریشه‌های بحران سوریه امکان ارائه راه‌حل وجود ندارد و باید هر پیشنهادی که طرح می‌شود فاکتورهای مورد نظر را داشته باشد. چنانچه این فاکتورها را در بر داشته باشد و در این قالب جا بگیرد امکان ارائه آن راه‌حل برای دستیابی به حل بحران در سوریه وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: اینکه کشورها در منطقه فعالیت‌ها و تحرک‌های مختلفی دارند و دیدگاه‌های متفاوتی دارند همچنین پیشنهادهای مختلفی را ارائه می‌کنند موضوعاتی است که از بروز بحران سوریه تا امروز وجود داشته و مسیری هم است که کشورهای منطقه آن را دنبال می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: