واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

خداحافظی اخلاقی با وزن 80کیلوگرم!

قهرمان وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی اینچئون با اشاره به این که از نظر آمادگی بدنی تصمیمی برای کشتی گرفتن در مسابقات باشگاه‌های جهان نداشتم، گفت: به اصرار مسئولان استان خوزستان برای تیم آبادان روی تشک خواهم رفت.
تدبیر24: حبیب الله اخلاقی اظهار کرد: به دلیل این که از وزن 80 کیلوگرم به 85 کیلوگرم تغییر وزن داده بودم، از نظر بدنی آمادگی خوبی برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان نداشتم، اما به اصرار مسئولان استان خوزستان مجبور شدم برای تیم آبادان روی تشک بروم تا در این مسابقات دو کشتی بگیرم.

وی افزود: از آنجا که قرار است در این مسابقات در وزن 85 کیلوگرم کشتی بگیرم، واقعا نمی‌دانم شرایطم برای قهرمانی چگونه است و چقدر در این وزن بتوانم عملکرد موفقی داشته باشم، هر چند ترافیک رقابت‌ در این وزن وجود دارد و اکثر قهرمانان جهان و المپیک این وزن در این رقابت‌ها حضور دارند.

اخلاقی یکی از عوامل تغییر وزن خود را حذف وزن 80 کیلوگرم از المپیک عنوان کرد و گفت: با توجه به این که در المپیک 2016 وزن 80 کیلوگرم از دایره رقابت‌ها حذف خواهد شد، تصمیم گرفتم دوباره به وزن 85 کیلوگرم تغییر وزن بدهم و تمرینات خود را در این وزن ادامه دهم. البته کشتی فرنگی در وزن 80 کیلوگرم به مراتب راحت‌تر از 85 کیلوگرم بود و کشتی گرفتن در این وزن سبک‌تر از 85 کیلوگرم است، اما به هر صورت تلاش خواهم کرد خود را 85 کیلوگرم نیز مطرح کنم و با حضور در جام جهانی تهران خود را برای کسب سهمیه المپیک در این وزن آماده کنم.

اخلاقی در پایان گفت: علی‌رغم این که از نظر بدنی برای کشتی گرفتن در وزن 85 کیلوگرم در مسابقات باشگاه‌های جهان زیاد آماده نیستم و قهرمانان خوبی از تیم روسیه و ترکیه در این مسابقات حضور دارند، اما تلاش خواهم کرد در دو کشتی که برای تیم آبادان روی تشک می‌روم، تشک را با برد ترک کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: