واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

دیدار معاون اطلاع‌رسانی کویت با جنتی

'فیصل لیل المتلقم ' معاون وزیر اطلاع رسانی در امور رسانه های خارجی کویت صبح روز پنجشنبه با علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد .
تدبیر24: وزیر ارشاد در این دیدار نقش رسانه ها در تقویت و توسعه همکاری ها و مناسبات میان کشورها را سازنده خواند و بر ضرورت همکاری های بیشتر دو کشور از جمله در حوزه رسانه ای تاکید کرد.

علی جنتی خاطر نشان کرد : در این شرایط دشوار که غربی ها مشکلات زیادی را به وجود آورده اند، مسلمانان باید اختلاف ها را کنار بگذارند و با اتحاد و همبستگی بیشتر بر مشکلات فایق آیند.

وزیر ارشاد با اشاره به دیدار مقام های کشورهای اسلامی از ایران گفت: این دیدار ها نقش زیادی در تقویت مناسبات میان کشور ها دارد و امسال هیات های رسانه ای ، سیاسی ، نویسندگان و اهل قلم همچنین دانشگاهیان زیادی از جمهوری اسلامی دیدار کردند .

جنتی جایگاه کویت در منطقه را مثبت دانست و گفت : امیر کویت با برخورداری از تجارب لازم برای ایجاد دوستی میان کشورهای منطقه تلاش می کند و برای حل مشکلات و اختلاف ها میان این کشورها می کوشد.

معاون وزیر اطلاع رسانی کویت نیز در این دیدار با تشکر از جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی و استقبال گرم از شرکت کنندگان گفت: برپایی این اجلاس در تهران نشانه نقش و تاثیر گذاری ایران برای برقراری صلح و ثبات و همکاری موثر و سازنده در منطقه و درمیان کشورهای اسلامی است.

ازسوی دیگر حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد نیز با اشاره به ضرورت تبادل رسانه ای میان ایران و کویت و با توجه به نقش رسانه ها در دیپلماسی عمومی و رسانه ای گفت: ما می خواهیم نوعی خواهر خواندگی میان رسانه های ایران و کویت وجود داشته باشد و معاون وزیر اطلاع رسانه ای کویت نیز با استقبال از این امر ، ابراز امیدواری کرد همکاری ها و تبادلات رسانه ای میان دو کشور افزایش یابد و دو کشور در این زمینه باید همکاری و هماهنگی های بیشتری داشته باشند .

وی اضافه کرد :ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد همکاری های بیشتری میان دوکشور در حوزه رسانه خواهیم بود .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: