واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

مشکل زائران در مرزمهران حل شد

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده ای از مشکلات زائران برای خروج از مرز در جهت زیارت عتبات عالیات با ایجاد موقت نمایندگی امورکنسولی عراق در مهران و صدور ویزا بر طرف شد ولی استقرار دائمی کنسولگری عراق در استان ایلام ضروری است.
تدبیر24: 'احمد شوهانی' روز پنجشنبه در حاشیه دیدار از پایانه مرزی مهران افزود: ایجاد کنسولگری در استان ایلام از ضروریاتی است که دولت عراق و مسوولان کشورمان باید همت خود را برای این امر مهم بکار گیرند.

وی گفت: در آستانه اربعین حسینی حجم زیادی از هموطنانمان از سراسر کشور برای حضور در کربلای معلی و شرکت در این آیین راهی ایلام و شهر مرزی مهران می شوند که با اتخاذ تدابیر مناسب، آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران در این منطقه وجود دارد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه تمام امکانات استان همراه با بسیج امکانات مردم در خدمت به زائران قرار گرفته است ولی بخاطر ازدحام جمعیت بسیاری از زوار در پایانه مرزی برای انجام تشریفات قانونی معطل می شوند.

شوهانی تاکید کرد: این مرز یک معبر مطمئن برای تردد زائران است که همین امر باعث شده تا بیشتر مردم کشورمان این منطقه را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب کنند ما هم بعنوان مسوول وظیفه داریم شرایطی را فراهم کنیم که بهترین خدمات به زائران ارائه شود.

پایانه مرزی مهران در 90 کیلومتری استان ایلام این روزها به کانون اصلی تردد زوار برای شرکت در آیین اربعین حسینی در کربلای معلی تبدیل شده بطوریکه در جند روز اخیر روزانه حدود 20 هزار نفر از این مرز خارج شده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: