واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

ابتلا سومین کارمند سازمان ملل به ابولا

کمیته ویژه سازمان ملل در کشور لیبریا اعلام کرد که با ابتلای یکی ازنیروهای نظامی این نهاد بین المللی به بیماری ابولا تعداد کارکنان این سازمان که تاکنون به این بیماری مبتلا شده اند به سه نفر رسید.
تدبیر24: استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل روزپنجشنبه به خبرنگاران اطلاع داد که یکی ازپرسنل نظامی کمیته ویژه این نهاد درکشور لیبریا درپی آزمایشات لازم مبتلا به بیماری ابولا تشخیص داده شد ودربیمارستانی درشهررمونروی پایتخت این کشور بستری شده است.

وی افزود: مسئولین کمیته مذکور درچهارچوب پروتوکل ویژه سازمان بهداشت جهانی بلافاصله به شناسائی افرادی که با این فرد درتماس بوده اند ؛ پرداخته وتا کنون 16 نفر را دراین رابطه شناسایی وتحت مراقبت های ویژه قرارداده اند.

به گفته وی تلاش های برای نجات جان دو مامور دیگر این نهاد بین المللی که حین انجام وظیفه درکشورهای ابولا زده به این بیماری مبتلا شده بودند بی نتیجه بوده وهردو جان خود را ازدست داده اند.

دوجاریک همچنین به خبرنگاران اطلاع داد که دیوید نابار ونماینده ویژه دبیر کل سازمان برای دیدار وگفت وگو با مسئولین دولت مالی به منظور افزایش تلاش ها درجهت جلوگیری ازگسترش این بیماری درکشور مالی به این کشورسفرکرده است.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل به این نکته نیزاشاره کرد که کشورآلمان در راستای همکاری های بین المللی برای مقابله با گسترش این بیماری وکمک به مداوای بیماران مبتلا به آن 400 موتورسیکلت مجهز به یخچال های کوچک در اختیار این کمیته گذاشته است که قراراست ازآن ها برای حمل ونقل نمونه های خون بیماران به لابراتوارها درکشورهای ابولا زده استفاده شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: