واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

کارت ملی به جای دفترچه بیمه

سخنگوی سازمان بیمه سلامت ایران از پذیرش کارت‌های ملی به جای دفترچه‌های بیمه در بیمارستان ها جهت بستری بیماران به صورت آزمایشی در 4 استان خبر داد و گفت: تهران، اصفهان، فارس و مازندران از جمله استان‌های هستند که در یکی از بیمارستان‌هایشان این طرح اجرا می‌شود.
تدبیر24:سیدمهدی میرشاه ولد، با اشاره به جایگزینی کارت های ملی به جای دفترچه های بیمه سلامت در بیمارستان ها اظهار داشت: این طرح از امروز و به صورت پایلوت در چند استان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: تهران، مازندران، اصفهان و فارس از جمله استان هایی هستند که طرح جایگزینی کارت ملی و شماره ملی به جای دفترچه بیمه سلامت در یکی از بیمارستان هایشان اجرا می شود.

میرشاه ولد بیان داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده در هر یک از بیمارستان های استان های اشاره شده که بانک اطلاعاتی بیماران را ثبت کرده است طرح فوق اجرا می شود ضمن اینکه طرح جایگزینی کارت ملی و شماره ملی به جای دفترچه بیمه سلامت تنها برای پذیرش بیماران بستری شده اجرا می شود و در آینده نزدیک نیز بنا داریم طرح اشاره شده را به صورت کشوری اجرا کنیم.

سخنگوی سازمان بیمه سلامت ایران برای اجرایی شدن طرح به صورت کشوری گفت: باید بیمارستان ها زیرساخت های الکترونیکی خود را فراهم کنند و بانک اطلاعاتی بیماران را ثبت کنند ضمن اینکه در مرحله نخست و پایلوت بنا داریم موارد و مشکلات طرح را شناسایی کنیم.

وی در پایان در خصوص آخرین آمار طرح بیمه سلامت همگانی بیمه سلامت گفت: 8 میلیون و 200 هزار نفر در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت ثبت نام کرده اند و بالغ بر 7 میلیون نفر دفترچه های درمانی خود را دریافت کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: