واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

کهنه‌کارترین زن تبهکار در بجستان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بجستان خراسان رضوی باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای منزل با بیش از ۱۰ فقره سرقت متلاشی شد.
تدبیر24: سرهنگ محمدعلی صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان بجستان با اعلام اینکه مرکز فوریت های پلیسی شهرستان فردوس خراسان جنوبی با چند فقره سرقت روبرو شده گفت: سارقان پس از سرقت متواری شدند و بلافاصله اکیپی از مأمورین نیروی انتظامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان را تحت کنترل قرار دادند. 
 
وی اظهار داشت: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که دو دستگاه خودرو پژو پارس و زانتیا در محل کمربندی شهرستان مشکوک است که بلافاصله دستور ایست را صادر کردند که سرنشینان اقدام به فرار کردند اما با تلاش مأمورین ۲ نفر از سرنشینان زن حدودا ۵۵ و ۷۰ ساله و یک نفر مرد حدودا ۴۰ ساله در منتهی الیه حوزه استحفاظی، دستگیر و به همراه دو دستگاه خودروی متعلق به متهمان به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند. 
 
سرهنگ صادقیان تصریح کرد: در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد یکی از متهمین خانم دارای ۲ فقره سرقت در کشور ترکیه و استان فارس و خانم دیگر دارای ۴ فقره سرقت است و متهم سوم نیز دارای سرقت های متعدد تحت پوشش مأمور نیروی انتظامی می باشند. 
 
وی افزود: در بازرسی از خودروهای مکشوفه ۸۰ گرم طلاجات، ۲۸ میلیون ریال وجه نقد، آلات و ادوات از قبیل یک عدد دیلم مناسب جهت تخریب قفل و درب، یک عدد تبر بزرگ، یک قبضه شمشیر با غلاف مربوطه، چند رشته دستبند یکبار مصرف، لباس نظامی و یک شیشه کوچک محلول تشخیص طلاجات از بدلیجات کشف و ضبط شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: