واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

پاکستان خواستار تقویت روابط با ایران

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور امنیت ملی و سیاست خارجی بر تعهد پاکستان برای تقویت هر چه بیشتر روابط نزدیک و همکارانه با ایران تاکید کرد.
تدبیر24:علی طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارایی ایران، روز دوشنبه در اسلام آباد با سرتاج عزیز، مشاور نخست وزیر پاکستان در امور امنیت ملی و سیاست خارجی دیدار و در مورد روابط دوجانبه ایران پاکستان به خصوص در زمینه های اقتصادی گفت و گو کرد.
سرتاج عزیز در این دیدار بر تعهد پاکستان برای تقویت هر چه بیشتر روابط نزدیک و همکارانه با ایران تاکید کرد و سفر ماه می نواز شریف، نخست وزیر پاکستان به تهران را در این زمینه مهم ارزیابی کرد. وی همچنین تلاش هایی که پاکستان برای افزایش مبادلات تجاری، اقتصادی و بازرگانی با ایران انجام داده است را برشمرد.
مشاور نخست وزیر پاکستان بر نقش مهم شورای تجاری ایران و پاکستان، تسهیل صدور روادید، ایجاد گذرگاه های مرزی جدید و بازارچه های مرزی تاکید کرد و مجددا تعهد اسلام آباد به پروژه خط لوله انتقال گاز از ایران را به عنوان بخشی از تلاش های پاکستان برای تقویت امنیت انرژی اش متذکر شد.
وزیر اقتصاد و دارایی ایران نیز در این دیدار تاکید کرد که ایران برای روابط دوجانبه عمیق تر با پاکستان اهمیت زیادی قائل است. وی از آمادگی ایران برای دنبال کردن ابتکارات مختلف جهت افزایش همکاری های تجاری و اقتصادی و خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان خبر داد. دو طرف اشتراک نظر خود را در خصوص توسعه روابط در راستای نگاه رهبران دو کشور ابراز داشتند.
وزیر اقتصاد و دارایی ایران برای شرکت در نوزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان که روزهای 8 و 9 دسامبر برگزار می شود به اسلام آباد سفر کرده است. مقامات دیگری از جمله استاندار سیستان و بلوچستان و سفیر ایران در پاکستان، طیب نیا را در این سفر همراهی می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: