واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

خداداد عزیزی:به فیفا شکایت می کنم

در حالی که خداداد عزیزی به شدت از قضیه ورود اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به موضوع مالکیت ابومسلم دلخور است و مسئولان را تهدید به شکایت به فیفا کرده هوشنگ نصیرزاده این شکایت را جدی نمی‌داند و می‌گوید شکایت او از پلیس‌راه فراتر نمی‌رود
تدبیر24: هوشنگ نصیرزاده در واکنش به ادعای خداداد عزیزی که در حال حاضر به عنوان مدیر فنی مجموعه منتسب به وفایی تیم ابومسلم فعالیت می‌کند، مبنی بر شکایت به فدراسیون بین‌المللی فوتبال، اظهار کرد: شکایت خداداد عزیزی از پلیس‌راه مشهد دورتر نخواهد رفت.

همین مساله کافی بود تا خداداد عزیزی خود را به هتل ثامن‌ رسانده و در صدد پاسخگویی سخنان نصیرزاده برآید.

خداداد عزیزی در جمع خبرنگاران علت اصلی حضور خود را پاسخگویی به ادعاهای نصیرزاده عنوان کرد و ادامه داد: من تا انتهای تعیین تکلیف تیم ابومسلم خواهم ایستاد و دوستان متوجه خواهند شد که شکایت من آیا از پلیس راه مشهد دورتر خواهد رفت یا خیر؟

مدیر فنی تیم ابومسلم در ادامه این گفت‌وگو با بیان برخی نکات، خواستار این بود تا با مسوولان فدراسیون فوتبال صحبت کند. او سرفصل‌های سخنان خود را اینگونه بیان کرد: ابتدا اینکه وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند وارد مباحث مالکیتی باشگاه‌های ورزشی شده و این فدراسیون فوتبال است که در همه مسایل مستقل عمل می‌کند.

وی افزود: در گذشته، طبق رای موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدیریت باشگاه ابومسلم به وفایی سپرده شد که در آن مدت ما قراردادهای بازیکنان‌ را در فدراسیون فوتبال ثبت کردیم. در حال حاضر که ادره کل ورزش و جوانان استان مدیریت را از وفایی گرفته، تکلیف قرارداد 27 بازیکن این مجموعه چه خواهد شد؟

همچنین خداداد عزیزی با اشاره به مجموعه تیم ابومسلم اداره کل ورزش و جوانان استان، این سوال را مطرح کرد که با توجه به اتمام زمان نقل و انتقالات چطور و بر اساس چه مبنایی می‌توان قراردادهای این بازیکنان را ثبت نمود؟

وی دوباره بر اصرار شکایتش به فیفا تصریح کرد و ادامه داد: مطمئنا اگر بر خلاف مجموعه وفایی رایی صادر شود به فیفا شکایت خواهیم کرد، من از بازیکنانم نخواهم گذشت.

این ملی‌پوش اسبق فوتبال آخرین صحبت خود را این طور بیان کرد: اگر اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی مایل به اداره تیم ابومسلم است، باید بدهی یک میلیارد و 200 میلیون تومانی آن را بپردازد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: