واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

فرمانده‌ناجا:پلیس‌تابع‌واقعی‌ولایت‌است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه پلیس حافظ قانون بوده و در مسیر حفاظت از امنیت کشور گام بر می‌دارد، گفت: پلیس ایران تابع واقعی ولایت است.
تدبیر24: سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی‌مقدم دقایقی پیش در جمع اعضای شورای تأمین، فرماندهان انتظامی و کارکنان نیروی انتظامی مازندران، اظهار داشت: مازندرانی‌ها در مسیر تبعیت از ولایت فقیه همواره پیشتاز بوده و این خطه مأمن امام‌زادگان و فرزندان اهل‌بیت عصمت و طهارت است.

وی افزود:‌ ایام عزاداری سالار شهیدان راهنمای مناسبی برای همگان بوده و پلیس اسلامی ایران تابع ولایت فقیه و مدافع ارزش‌های اسلامی است.

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارزش‌های اسلامی و دینی پلیس ایران را مقتدر جلوه می‌دهد، تصریح کرد:‌ پلیس وظیفه اجرای قانون را بر عهده دارد و تفاوت پلیس ایران با پلیس‌های دنیا این است که این نیرو در بسیاری مواقع با هدف ایجاد امنیت و نظم و ارتقاء ارزش‌های دینی و اسلامی حضوری پر رنگ در بسیاری از عرصه‌های خارج از وظایف قانونی خود دارد.

احمدی‌مقدم با تأکید بر اینکه روحیه خدمت‌گذاری، بصیرت و توانمندی‌های حرفه‌ای رضایت اجتماعی از اهداف اصلی پلیس ایران است، گفت: افتخار پلیس این است که خادم جمهوری اسلامی و تابع محض ولایت فقیه باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: