واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲

وزیر بهداشت: بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند سال آینده بهره برداری می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند همزمان با دهه فجر سال 94 بهره برداری می شود.
تدبیر24: سیدحسن هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان در حال احداث 'رازی' بیرجند در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در صورت تامین بموقع منابع و عدم تاخیر پیمانکار، این بیمارستان در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

وی راه‎اندازی بیمارستان رازی را که عملیات اجرایی آن از سال 1384 آغاز شده را یکی از ضرورت های استان خراسان جنوبی دانست و گفت: برای افتتاح این پروژه وزارت بهداشت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

هاشمی در ادامه گفت: مشکلات نیروی انسانی در بیمارستان های تازه تاسیس 'سربیشه، سرایان و درمیان' استان خراسان جنوبی بزودی برای بهره برداری کامل این بیمارستان ها رفع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اورژانس جاده ای تا وضعیت مطلوب هنوز فاصله دارد، افزود: وزارت بهداشت هم اکنون برای اورژانس جاده ای کشور به 10 هزار نیرو و سه هزار دستگاه آمبولانس جدید و در سواحل آبی نیز نیاز به آمبولانس دریایی است .

وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح های تحول نظام سلامت بخوبی در کشور پیش می‎رود، تصریح کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی نسبی مردم را به دنبال داشته است.

وی برنامه وزارت بهداشت برای ماه های آتی در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت را نظارت بر فعالیت های مراکز پزشکی و درمانی عنوان کرد.

هاشمی گفت که برای کمک به درمان و خدمات بیمه ای زوج‎های نابارور در کشور اقداماتی در حال انجام است.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیرجند که با کمک خیران در حال ساخت است، بازدید کرد و برای تجهیز این مرکز درمانی قول مساعد داد.

پروژه بیمارستان رازی بیرجند تاکنون از پیشرفت افزون بر 80 درصدی برخوردار بوده است و با راه اندازی این بیمارستان بخش زیادی از مشکلات درمانی استان خراسان جنوبی رفع خواهد شد.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید برای انجام یازدهمین سفر استانی خود، امروز به استان خراسان جنوبی سفر کرده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: