واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۴۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸

دیدار علما، ایثارگران و نخبگان خراسان جنوبی با رییس جمهوری

دیدار علما، ایثارگران و نخبگان استان خراسان جنوبی با رییس جمهوری دقایقی پیش در سالن علامه فرزان شهر بیرجند آغاز شد.
تدبیر24: در این دیدار قرار است ابتدا چند تن از علما، ایثارگران و نخبگان به عنوان نمایندگان این اقشار در استان خراسان جنوبی مسایل خود را مطرح کنند و پس از آن، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در جمع آنها سخنرانی کند.

دیدار با علما، ایثارگران و نخبگان استان ها، از جمله برنامه های مستمر رییس جمهوری در تمام سفرها به استان های کشور است.

یادآور می شود، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» صبح امروز (چهارشنبه) برای انجام یازدهمین سفر داخلی خود وارد بیرجند شد و بعد از استقبال رسمی و خودجوش مردمی، در ورزشگاه آزادی بیرجند با با اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی دیدار کرد.

در این سفر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد رضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهوری و اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد اقتصادی و تجاری، حسن روحانی را همراهی می کنند.

رییس جمهوری بعد از ظهر امروز ابتدا در جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان خراسان جنوبی شرکت کرد و ضمن شنیدن مسایل نمایندگان بخش خصوصی،به تشریح برنامه ها و سیاست های دولت یازدهم در حوزه سرمایه گذاری پرداخت.

روحانی بعد از دیدار با علما، ایثارگران و نخبگان استان خراسان جنوبی، در جلسه شورای اداری استان حضور می یابد و در پایان سفر یک روزه خود نیز در نشست خبری، پاسخگوی سوالات رسانه های استانی خواهد بود.

خاطرنشان می شود، رییس جمهوری پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان و گلستان سفر کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: