واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

بهره‌برداری‌فازنخست‌مسکن‌ویژه‌تهران

در حالی قرار بود نخستین فازهای مسکن ویژه تهرانسر خرداد ماه سال گذشته به صورت محله ای افتتاح شود که امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ۵۳۰ واحد این پروژه به بهره برداری رسید.
تدبیر24: صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی 530 واحد پروژه مسکن ویژه تهران به بهره برداری رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در حاشیه این مراسم با بیان این که به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی در سال 92 پروژه مسکن ویژه تهرانسر متوقف شد اظهار کرد به همین دلیل پیمانکاران کار را تعطیل کردند که پس از روی کار آمدن دولت یازدهم بر اساس جمع بندی های انجام شده هیئت عاملی در سایت مسکن ویژه تهرانسر مستقر شد.
وی با بیان این که یک پیمانکار به پیمانکاران این پروژه اضافه شد گفت: طرح مذکور را مورد بازنگری قرار دادیم و بلند مرتبه سازی را متوقف کردیم.
فریبرز واحدی با بیان این که در اوایل اجرای طرح مسکن ویژه تهرانسر 200 نفر در این پروژه مشغول کار بودند گفت این در حالی بود که در ماه های اردیبهشت و خرداد 2000 نفر در سایت مسکن ویژه تهرانسر فعالیت می کردند.
وی با اشاره به این که 530 واحد افتتاح شده طی امروز به طور همزمان از خدمات زیربنایی برخوردار هستند تاکید کرد متقاضیان پس از پرداخت قسط آخر ظرف 20 تا 30 روز انشعاب گاز آن ها تامین می‌شود و پروژه به آن ها تحویل می شود.
وی خاطر نشان کرد قسط آخر مسکن ویژه 45 میلیون تومان است. قرار بود فاز اول مسکن ویژه تهرانسر خرداد سال گذشته به صورت محله ای به بهره برداری برسد اما مشکلات پیش آمده از جمله افزایش قیمت مصالح ساختمانی و حواشی بوجود آمده توسط پیمانکاران باعث تاخیر 16 ماهه در این پروژه شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: