واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

افشاردوست:رضایت‌نامه‌معروف‌صادرشده‌است

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: رضایت نامه سعید معروف برای پیوستن به باشگاه کازان روسیه از سوی باشگاه شهرداری ارومیه صادر شده است.
تدبیر24: محمود افشاردوست روز یکشنبه افزود: روز گذشته رضایت نامه سعید معروف کاپیتان و پاسور تیم ملی و شهرداری ارومیه برای پیوستن به باشگاه کازان روسیه صادر شده و به دست فدراسیون رسیده است.

وی تصریح کرد: فدراسیون والیبال نیز بر اساس این رضایت نامه، کارهای اجرایی انتقال این بازیکن را آغاز کرده است و معروف در حال حاضر منتظر صدور ویزا است تا راهی روسیه شود.

دبیرکل فدراسیون والیبال در باره قرارداد وی با باشگاه روسی گفت: هنوز نماینده ای از این باشگاه به تهران نیامده است و معروف هم تا کنون به روسیه نرفته است، اما معمولا توافقات به صورت اینترنتی و یا تلفنی انجام می شود و بعد بازیکن رسما قرارداد خود را امضا خواهد کرد. معروف با باشگاه کازان به توافق نهایی رسیده است.

وی در باره جایگزین معروف در باشگاه شهرداری ارومیه نیز گفت: باشگاه شهرداری ارومیه هنوز بازیکن جایگزین معروف را معرفی نکرده است. فدراسیون والیبال نیز اگر در این زمینه کاری از دستش برآید، به شهرداری ارومیه کمک خواهد کرد.

سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال که عنوان بهترین پاسور جهان را نیز در پرونده کاری خود دارد، امسال با باشگاه شهرداری ارومیه قرارداد دارد. این بازیکن از سوی باشگاه زینت کازان پیشنهاد یک میلیون یورویی (40 میلیارد ریال) دارد و در دور برگشت لیگ برتر والیبال که از دهم دیماه آغاز می شود، در تیم شهرداری ارومیه نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: