واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۴۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

علی‌کریمی:حال‌تیم‌ملی‌خوب‌نیست

وزیر ورزش در دیداری پشت درهای بسته با ملی پوشان به گفت و گو نشست که تنها جزئیاتی از این دیدار منتشر شده. دیداری که به نظر می رسد خوشایند بوده است.
 تدبیر24: دیروز جلسه مهمی بین وزیر ورزش با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در محل تمرینات برگزار شد. در این جلسه بازیکنان گلایه داشتند که چرا فدراسیونی‌ها سر تمرینات ما نمی‌آیند؟ نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی به وزیر گفت: «خیلی خوشحالم که شما را اینجا می‌بینم. همچنین کروش، بیک‌زاده، سیدجلال و علی کریمی افرادی بودند که در این جلسه صحبت کردند.

در ابتدای این نشست صمیمی ،وزير به كروش گفت: هر حرفي داريد بزنيد چون من آمده‌ام اينجا كه حرف‌هاي شما را بشنوم. كارلوس هم گفت: «بهتر است بچه‌ها صحبت كنند، آنها توقع دارند شرايط بهتر از اين شود و با وضعيت بهتري به جام ملت‌ها برويم. آنها انتظار كمك دارند و اينكه مشكلات ما حل شود.» در اين لحظه نكونام گفت ما چمن و حتي لباس مناسب نداريم. از طرفي مشكل بازيكنان سرباز را داريم و حمايت‌هاي مالي و معنوي هم از تيم نمي‌شود.

وزير در مورد وضعيت سربازها گفت ما چند روز قبل نامه زديم ولي هنوز جوابي نداده‌اند.

سيدجلال و آندو هم از توجه بيشتر مسئولان به تيم ملي صحبت كردند و اينكه اگر تيم ملي نتيجه نگيرد، آبروي ايران در آسيا مي‌رود. در اين هنگام وزير گفت تمام مشكلات را تا قبل از رفتن بگوييد تا من بتوانم آنها را حل كنم. وزير با بازيكنان شوخي مي‌كرد و برخورد خوبي با آنها داشت. او از كريمي پرسيد آيا حرف خاصي داري، كه مربي تيم ملي گفت: «من تازه آمده‌ام و حرفي ندارم!» وزير هم به او گفت شما بيا پيش من كه كريمي هم نزد او رفت و گفت: «من دوره‌هاي مختلفي در تيم ملي بودم. تا به حال وضع تيم ملي را اين‌قدر بد نديده بودم. بيرون كه بودم مشكلات را مي‌گفتند ولي باورم نمي‌شد، متأسفانه شرايط خيلي بد است و بايد به اين تيم كمك شود.»

يكي از بازيكنان خطاب به وزير گفت: شدت بي‌توجهي‌ها به قدري است كه كروش مي‌خواست برود تا با رفتنش به همه بگويد به تيم ملي بي‌توجهي مي‌شود.

ديروز در مورد پاداش‌ها و ... هم بحث شد و بازيكنان گفتند پول توجيبي‌هاي فيفا را هم نداده‌اند كه وزير گفت اين پول‌ها حق شماست. من هم پيگيري مي‌كنم تا اين پول‌ها پرداخت شود. با فوتبال هم هيچ خصومت و مشكلي ندارم. وزير در پايان هم دوباره با كروش و نكونام صحبت كرد و كروش به طور جداگانه درخواست‌هايش را با محمود گودرزي در ميان گذاشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: