واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

فتنه88برآیندتمامی توطئه ها

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فتنه سال 88 برآیند تمامی توطئه ها و دسیسه های زنجیره ای دشمنان در روش ها و تاکتیک های مختلف بود.
تدبیر24:سردار محمد حسین رجبی روز یکشنبه در همایش هفته ثبت احوال و رونمایی از سند هویتی شهید امان اللهی در سنندج با اشاره به نزدیک شدن به سالروز حماسه نهم دی افزود: توطئه و فتنه سال 88 به منظور اصلاحات نبود بلکه این فتنه برای براندازی نظام و ایجاد تفرقه و نفاق ایجاد شد.

وی گفت: اگر فتنه 88 برآیند توطئه های دشمنان بود، حماسه نهم دی قویترین پاسخ و مقابله با این توطئه ها بود و این روز به نقطه عطفی در تاریخ تبدیل شد و ملت ما نشان داد که در تمامی عرصه ها و میدان ها تعیین کننده هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان این که در هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعثی آغازگر و ملت ما تمام کننده بود اظهار کرد: رژیم بعث عراق در این جنگ علاوه بر امکانات خود از کشورهای دیگر نیز کمک می گرفت اما ملت ما دست خالی و با توکل بر خدا و روحیه جهادی و عاشورایی پیروز میدان شد.

او گفت:اکنون به برکت رشادت ها و از خودگذشتگی های ملت ایران در عرصه های مختلف و خون های ریخته شده شهدا، ایران اسلامی از امنیت کامل برخوردار است.

سردار رجبی در ادامه با اشاره به این که کردستان یکی از مناطقی است که همواره مورد تهاجم جدی دشمن قرار داشته است افزود: استکبار از پیروزی انقلاب راضی نبود چرا که با ایجاد حاکمیت دینی موازنه قدرت آنان به هم ریخت لذا دست به توطئه های جدی زد.

وی اظهار کرد: توطئه هایی که علیه این منطقه صورت گرفت با هدف تجزیه طلبی و جداسازی بود و خسارت های مالی، جانی و عقب ماندگی های زیادی را برای این استان و منطقه به وجود آورد.

او با بیان اینکه امروز عقب ماندگی های ناشی از توطئه های دشمن در این استان تا حدی جبران شده است گفت: دشمن هیچگاه دست از توطئه علیه منطقه و کشور برنداشته چون در جنگ تحمیلی، اقتصادی، فرهنگی و غیره به نتیجه نرسید فتنه 88 را ترتیب داد که در آن هم با هوشیاری ملت ناکام ماند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد:اکنون ایران اسلامی در اقتدار کامل قرار دارد و امروز قدرت و توانمندی خود را در مذاکرات هسته ای نشان داده و به تنهایی با چندین کشور قدرتمند وارد مذاکره شده است.

او همچنین به هفته ثبت احوال اشاره کرد و مسوولیت و رسالت کارکنان ثبت احوال را سنگین و ارزشمند برشمرد.

در ادامه این همایش از سند هویتی شهید محمود امان اللهی از شهدای شاخص استان کردستان رونمایی شد و در پایان از تعدادی از کارکنان ثبت احوال استان نیز تجلیل شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: