واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

دانشگاه آزاد باز هم تکذیب می‌کند؟

علیرغم انکار مسئولان دانشگاه آزاد، بعد از ظهر امروز تعدادی از بانوانی که بلیط کنسرت رقص و موسیقی را خریداری کرده‌اند، مقابل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز حضور یافتند.
تدبیر24:روز گذشته خبرگزاری خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در یک ارگان رسمی کشور، قرار است کنسرت عجیبی با عنوان کنسرت "رقص" و "موسیقی" برگزار شود.
بر اساس این خبر که با ارائه تصاویری از سایت بلیط‌فروشی و جزئیات دیگر مخابره شد، این کنسرت قرار بود در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برگزار شود.

در خبر روز گذشته با مستندات اعلام شده بود که برای این کنسرت 80 بلیط و هر بلیط 25 هزار تومان فروخته شده است.
با این حال پس از انتشار این خبر، مسئولان دانشگاه آزاد و بخصوص طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه از اساس منکر وجود چنین کنسرتی شده و خبرگزاری تسنیم را به انتشار اخبار کذب متهم کردند. همچنین روابط عمومی دانشگاه آزاد نیز در فحش‌نامه‌ای که بر روی خروجی خود با عنوان تکذیب خبر تسنیم منتشر کرد، خبرگزاری تسنیم را به داشتن اغراض سیاسی در انتشار این "خبر کذب" متهم کرد.
با این حال همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، علیرغم انکار مسئولان دانشگاه آزاد، بعد از ظهر امروز، تعدادی از بانوانی که بلیط این کنسرت را خریداری کرده و از لغو یک باره آن توسط مسئولان دانشگاه آزاد که در پی انتشار خبر تسنیم صورت گرفت اطلاعی نداشتند، در مقابل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز حضور یافتند.
یکی از این بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم می‌گوید: ما بلیط مراسم رقص و آواز را از سایت تخفیفان خریداری کرده بودیم، اما امروز که برای تماشای این مراسم به دانشکده هنر و معماری آمدیم، با کمال تعجب حراست این دانشگاه گفت، چنین مراسمی به هیچ عنوان وجود نداشته و سر شما را کلاه گذاشته‌اند، اما ما برای پیگیری مراسم با سایت تخفیفان تماس گرفتیم، آنها به ما گفتند که از حراست دانشگاه با ما تماس گرفتند و این مراسم را لغو کردند و در طی روزهای آینده پول شما را عودت می‌دهیم.
بانوان حاضر در دانشکده هنر و معماری از اینکه این مراسم بدون دلیل لغو شده بود و حتی حراست این دانشکده وجود چنین مراسمی را تکذیب کرده بود به شدت تعجب کردند.
مستندات حضور این بانوان در مقابل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز نیز در صورت تمایل مسئولان دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: