واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰

کورس جاده‌ای، یک کشته بر جا گذاشت

در زمان برخورد پژو 405 با موتورسیکلت، راکب آن نیز در محل حضور داشت که به شدت مصدوم شد و در نهایت نیز در مسیر بیمارستان به علت بالا بودن جراحت وارده فوت کرد.
تدبیر24: رئیس پلیس راه استان هرمزگان گفت: اقدام نادرست دو راننده در انجام مسابقه جاده‌ای در محور درگهان «قشم» یک کشته بر جا گذاشت.
 
سرهنگ «علی مجیدزاده» در این خصوص گفت: دیروز(دوشنبه 9 دی‌ماه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت به آدرس محور درگهان به سمت گیاهدان، مأموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
وی افزود: با حضور در محل حادثه طی بررسی‌ها و گفته‌های شهود عینی مشخص شد، لحظاتی قبل یک دستگاه خودرو پژو 405 به همراه راننده و یک سرنشین در حالی‌که با یک دستگاه خودرو تک کابین در این جاده کورس بسته بود، به‌علت بی‌احتیاطی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، خودرو پژو به سمت حاشیه خاکی جاده منحرف شد و به شدت به یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت که در این محل پارک بود، برخورد کرد.
 
مجیدزاده ادامه داد: متأسفانه در زمان برخورد پژو 405 با موتورسیکلت، راکب آن نیز در محل حضور داشت که به شدت مصدوم شد و در نهایت نیز در مسیر بیمارستان به علت بالا بودن جراحت وارده فوت کرد.
 
رئیس پلیس راه استان هرمزگان با هشدار به اینگونه رانندگان که با انجام حرکات غیرمتعارف با جان دیگران باز می‌کنند و آرامش و امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازند، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات و احترام به آن وظیفه‌ی همگانی است و پلیس همیشه آماده است با هرگونه هنجارشکنی و بی‌نظمی برخورد کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: