واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

بازگشت فرزاد حسنی

برنامه «کوله پشتی» با اجرای فرزاد حسنی از امروز - یکشنبه - برای مخاطبان و کاربران شبکه اینترنتی ایرانصدا پخش خواهد شد.
تدبیر24:برنامه «کوله پشتی» با اجرای فرزاد حسنی از امروز - یکشنبه - برای مخاطبان و کاربران شبکه اینترنتی ایرانصدا پخش خواهد شد.
علی سیفی، مدیر این شبکه گفت: بخش‌های جذاب برنامه «کوله پشتی» با فرآوری و مناسب‌سازی فنی برای پخش از رادیو اینترنتی ایرانصدا آماده شده و از امروز مخاطبان می‌توانند روزانه یک قسمت جدید از این برنامه را بشنوند.
سیفی افزود با درنظر گرفتن پهنای باند مناسب امکان دانلود(ذخیره سازی) هر یک از این برنامه ها برای علاقمندان وجود دارد که با توجه به خلاصه‌سازی برنامه و حذف وله های تصویری مدت آن بین 20 تا 30 دقیقه شده است.فرزاد حسنی که حدود یک سال و نیم است پس از اجرای ویژه برنامه نوروز شبکه سه در تلویزیون حاضر نشده بود، در روز ولادت امام رضا (ع) به همراه همسرش آزاده نامداری مهمان برنامه «صبحی دیگر» شبکه آموزش شد که به نوعی پایان غیبت وی در تلویزیون محسوب می‌شد.این مجری همچنین پیش از این با طنزی در رادیو تابستانه (رادیو فصلی) در برنامه‌ای تحت عنوان «آخ جون جمعه‌ها» با رادیو همکاری داشت و اکنون برنامه «کوله پشتی» با اجرای فرزاد حسنی برای مخاطبان و کاربران شبکه اینترنتی ایرانصدا آماده پخش است.
گپ‌ و گفت جوانانه با مهمانان، سوژه‌های جالب و اجرای متفاوت فرازد حسنی از جمله ویژگی‌های برنامه «کوله پشتی» بود که چند سال قبل از شبکه سه سیما پخش شد. این برنامه در زمان پخش با حضور مهمانانی چون سرداران رادان و پرداختن به موضوع شیوه برخورد نیروی انتظامی با جوانان، بازتاب‌های وسیعی در سطح جامعه داشت.
 
علاقمندان به شنیدن نسخه رادیو اینترنتی این برنامه می توانند به نشانی www.iranseda.ir مراجعه کنند.
مثلث
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: