واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱

پشت پرده تجمع دانشجویان قشم مقابل دانشگاه آزاد

تجمع صنفی تعدادی از دانشجویان پزشکی واحد قشم دانشگاه آزاد بهانه ای دیگر شده است تا رسانه های افراطی فرصتی برای تخریب کلیت دانشگاه آزاد پیدا کنند و اعتراض صنفی دانشجویان را به نفع خود مصادره کنند.
تدبیر24: تجمع صنفی تعدادی از دانشجویان پزشکی واحد قشم دانشگاه آزاد بهانه ای دیگر شده است تا رسانه های افراطی فرصتی برای تخریب کلیت دانشگاه آزاد پیدا کنند و اعتراض صنفی دانشجویان را به نفع خود مصادره کنند.

به گزارش "سایت روز نو "،اخیرا  دانشجویان پزشکی واحد قشم بدلیل نبود بیمارستان آموزشی استاندارد در جزیره قشم دست به تجمعی اعتراض امیز مقابل دانشگاه آزاد زده اند و مسوولان دانشگاه آزاد بعد از این اعتراضات صنفی اقدام به بررسی این موضوع کردند.

پس از بررسی ها و نبود بیمارستان مناسب در جزیره قشم Tمسوولان مربوطه با دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس وارد مذاکره شدند و قرار شد که دانشجویان پزشکی واحد قشم دانشگاه آزاد طی قراردادی از امکانات دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس استفاده کنند اما بعد از انجام این توافق دست های پشت پرده ای مانع اجرای این توافق شده است که بررسی های خبر نگار سایت روز نو نشان می دهد که برخی از مسوولان ارشد دولت در این حوزه، مانع اصلی اجرای این توافق دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس هستند.

با توجه به روابط خوب و حسنه رییس جمهور با آیت الله هاشمی و دکتر میرزاده جای تعجب دارد که چرا مسوولان ارشد حوزه علوم پزشکی ،سعی در کارشکنی در روابط دولت با دانشگاه آزاد دارند و اجازه نمی دهند دانشجویان پزشکی واحد قشم از امکانات دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس  استفاده کنند!
منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: