واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

چالش سخت امارات برابر کویت

تیم ملی فوتبال امارات رقیب ایران در مرحله گروهی مسابقات جام ملت های 2015 آسیا، پیش از آغاز این رقابت ها در دیداری دوستانه به مصاف کویت می رود.
تدبیر24:تیم امارات نخستین دیدار خود در جام ملت ها را برابر قطر برگزار می کند اما سرمربی آن پیش از این مسابقه قصد دارد دیدگاه روشنی از حقیقت تیم خود پیدا کند.

امارات که در گروه سوم با تیم های ایران، قطر و بحرین همگروه است، با مربیگری مهدی علی سه روز پیش در اولین بازی دوستانه خود در استرالیا با نتیجه یک بر صفر اردن را شکست داد. از این رو علی امیدوار است بازیکنانش موفقیت بازی با اردن را در مقابل کویت هم تکرار کنند.

وی همچنین قصد دارد از بهبودی کامل تعدادی از بازیکنان خود که قبلا دچار مصدومیت شده بودند اطمینان حاصل کنند تا با قدرت کامل به مصاف قطر برود.

بازگشت مجید ناصر دروازه بان الاهلی خبر خوبی برای اماراتی ها است اگرچه علی خصیف به دلیل آسیب دیدگی مجبور شد به خانه بازگردد.

ناصر که سومین حضور در مسابقات جام ملت های آسیا را تجربه می کند، در این باره گفت: چالش جدیدی برای من است. اتفاقات گذشته، گذشته است. من آماده ارایه بهترین عملکرد خود برای تیم و کشورم هست.

ناصر پس از بازی در نیمه نخست دیدار دوستانه امارات با اردن معتقد است: برد، برد است و فرقی نمی کند در دیدار دوستانه به دست آمده باشد یا مسابقه رسمی.

وی اظهار داشت: نتیجه خوب همیشه به بازیکنان اعتماد به نفس و انگیزه می دهد و ما امیدواریم نتیجه خوب دیگری مقابل کویت کسب کنیم. تیم کنونی امارات بهتر از تیمی است که در مسابقات 2007 و 2011 شرکت کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: