واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۴۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶

طرح‌ضربتی‌برخوردبامراکزعرضه‌قلیان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گلستان از اجرای طرح ضربتی برخورد با مراکز عرضه قلیان در استان خبر داد و گفت: عرضه قلیان در اماکن عمومی جرم است.
تدبیر24:امیررضا رمضانی روز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح برخورد با قلیان سراها اظهار کرد: هیچ مجوزی در خصوص عرضه قلیان در اماکن عمومی وجود ندارد و قلیان سراهای زیرزمینی نیز شناسایی و پلمپ می شوند.

وی تاکید کرد: این طرح ضربتی به صورت نامنظم و به منظور بالا بردن هزینه های ارتکاب جرم تا زمان ریشه کنی این معضل ادامه خواهد یافت.

رمضانی با تاکید بر این که برای هیچ مکانی مجوز عرضه قلیان صادر نمی شود، اضافه کرد: مجوز های سابق که در این بخش صادر شده به موجب رای دیوان عدالت اداری باطل شده است.

وی با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص افزایش جزای نقدی در قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات گفت: به موجب این قانون عرضه قلیان در اماکن عمومی مستوجب جزای نقدی تا 130 میلیون ریال است.

معاون پیشگیری از جرم دادسرای گرگان اضافه کرد: مراجعه کنندگان به این اماکن توجه داشته باشند، حتی استعمال دخانیات در اماکن عمومی جرم است.

رمضانی با یادآوری رشد قارچ گونه قلیان سراهای زیرزمینی در داخل شهر که پس از برخوردهای اولیه با مراکز عرضه کننده صورت گرفت، افزود: همه این قلیان سراهای زیرزمینی شناسایی شده اند و به زودی در قالب طرح های ضربتی با آنها برخورد خواهد شد.

به گفته وی، در نخستین مرحله از اجرای این طرح ضربتی 6 قلیان سرا در مناطق پاسرو، چهارراه شهدا و روستای زنگیان پلمب و همه قلیان های موجود در آنها ضبط و برای امحا به مرکز بهداشت گرگان تحویل شد.

وی افزود: همچنین در این طرح سه نفر از مالکان و گردانندگان این اماکن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

طرح ضربتی برخورد با مراکز عرضه قلیان در سطح شهر گرگان با محوریت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان و با حضور معاون دادستان و تیم های عملیاتی از اداره نظارت بر اماکن عمومی، یگان امداد، فرماندهی انتظامی و مرکز بهداشت گرگان اجرایی شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
0
سلام .خسته نباشیدواقعامطالب خیلی خیلی جالب بود . بهترازاین نمیشه
نظر شما: