واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

دخالت‌مجلس‌‍وخطرتعلیق‌بیخ‌گوش‌فوتبال‌ایران!

یک منبع آگاه به عصر ایران می گوید:« طبق نظر دوستان علی کفاشیان باید به خاطر عدم کفایت برکناری شود . این موضوعی است که مطرح شده ، تمایندگان به این نتیجه رسیده اند که برای برخورد با فساد باید با رییس فدراسیون فوتبال برخورد کنند »
تدبیر24: یک منبع مطلع از جلسات این کمیسیون خبر می دهد که موضوع اصلی جلسات به تغییر علی کفاشیان رسیده است. آنها در آینده ای نزدیک از وزیر خواهند خواست که کفاشیان را برکنار کند .

فارغ از اینکه اختلاف نظر های وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال ممکن است در آینده ای نزدیک به کنار رفتن کفاشیان منجر شود اما نمایندگان مجلس مسیر بسیار خطرناکی را انتخاب کرده اند. این منبع آگاه به عصر ایران می گوید:« طبق نظر دوستان علی کفاشیان باید به خاطر عدم کفایت برکناری شود . این موضوعی است که مطرح شده ، تمایندگان به این نتیجه رسیده اند که برای برخورد با فساد باید با رییس فدراسیون فوتبال برخورد کنند »

موضوعاتی که در جلسات مطرح می شود در دو دسته قراردارد :« اول اینکه هرچند پرونده کفاشیان پاک باشد اما اتفاقات و فسادها در مجموعه او اتفاق افتاده و نتوانسته جلوگیری کند دوم اینکه او که خودش می دانسته توانایی اداره فوتبال را ندارد به چه دلیلی این پست را قبول کرده ؟ »

مطرح شدن این موضوعات دقیقا کار را به سمتی پیش خواهد برد که فوتبال ایران دوباره تعلیق شود. اینکه علی کفاشیان مدیر بدی است و از او بهتر وجود دارد یک داستان است و اینکه برکناری اش باعث دردسر نشود یک داستان دیگر .

علی کفاشیان مدیری است که از همان تعلیق دوره قبل به یادگار بافی مانده و اگر کسی فکر می کند او توانایی اداره فوتبال را ندارد باید منتظر باشد تا در پروسه ای مشابه ، دوباره گزینه ای بدتر از کفاشیان جایش را بگیرد. مخصوصا اگر قرار باشد همان روش اشتباه علی آبادی رییس سازمان تربیت بدنی و معاون رییس جمهور وقت ، محموداحمدی نژاد در پیش گرفته شود.

علی کفاشیان برخلاف محمد دادکان بسیار اهل مذاکره است و شاید وزارت ورزش بتواند در پروسه ای چندماهه او را کنار بگذارد اما صدور عدم کفایت در مجلس برای او و وارد کردن فشار هیچ کمکی به فوتبال نخواهد کرد. اگر قرار است کفاشیان کنار برود حتما این مسیر مجلس بدترین مسیری است که نتیجه اش هم کاملا قابل پیش بینی است.

این یک گزارش پیشگیرانه است . یک هشدار بسیار مهم برای نمایندگانی که در کمیسیون اصل نود مجلس برای برخورد با فساد تلاش می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: