واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

معلمان فداکار تجلیل می شوند

معلمان فداکار و شاخص پنجشنبه 18 دی ماه جاری در جشنواره جلوه های معلمی تجلیل می شوند
تدبیر24: معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش افزود: در این جشنواره معلمان فداکاری که فراتر از فرآیند سازمانی، خدمت ویژه ای در مدرسه و برای دانش آموزان انجام داده اند، تجلیل می شوند.

رسول پاپایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مراسم قرار است از 11 از معلم برجسته که صحت کار شجاعانه آنها تایید شده است با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش تقدیر شود.

به باور وی فعالیت های شاخص و فداکاری های معلمان در نقاط مختلف کشور هیچ گاه در آموزش و پرورش دیده نشده از این رو بنا داریم اولین جشنواره جلوه های معلمی را با تاسی از مهربانی و الگوی اخلاقی پیامبر اکرم (ص) و جایگاه مرجعیت علمی معلمان برگزار کنیم.

معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این جشنواره همچنین در نظر دارد با معرفی این معلمان، دانش آموزان را با خدمات ارزنده معلمان فداکاری که در تربیت نسل آینده تلاش می کنند، آشنا سازد.

پاپایی یادآورشد: این معلمان برگزیده افرادی هستند که با از خود گذشتگی در راه نجات جان انسان ها قدم برداشته اند و یا در جهت بازگرداندن دانش آموزان به محیط تحصیل و زندگی کارهای خاصی انجام داده اند.

وی اظهار داشت: سعی می کنیم با برگزاری این جشنواره افکار عمومی را به سمت زیبایی های حرفه معلمی و نظام تعلیم و تربیت جلب کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: