واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

هوای امروز چگونه خواهد بود؟

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها برای سه روز آینده را تشریح کرد.
تدبیر24: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها برای سه روز آینده را تشریح کرد.
 
امروز (سه‌شنبه) شانزدهم دی‌ماه هوا صاف و در اواخر امروز با افزایش ابر و وزش باد روبه‌رو هستیم بیشینه و کمینه هوای تهران نیز 15 و 6 درجه سانتیگراد است.
 
وی افزود: روز چهارشنبه 17 دی‌ماه نیز هوا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید به تدریج ابری و در پاره‌ای از نقاط با بارش برف و باران همراه است و بیشینه و کمینه دما نیز در این روز 4 و 16 درجه سانتیگراد است.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریعی سازمان هواشناسی کشور همچنین هوای پنجشنبه 18 دی‌ماه را نیمه‌ابری و در پاره‌ای از نقاط بارش پراکنده و بیشینه و کمینه دما را در این روز 24 و 18 درجه سانتیگراد عنوان کرد.
 
 سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه‌ای اعلام کرد: وزش باد از بعدازظهر امروز و طی روز چهارشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و قزوین تشدید شده و به طور لحظه‌ای سرعت آن بین 70 تا 90 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود.
 
شایان ذکر است؛ در برخی استان‌های گیلان و اردبیل به دلیل تشدید وزش باد، احتمال وارد شدن خسارت به تاسیسات از جمله دکل‌های برق فشار قوی وجود دارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: