واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

بوشهر آماده استقبال از رییس جمهوری

استان بوشهر آماده استقبال از رییس جمهوری است
تدبیر24: « فتح الله حقیقی » روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: مردم این استان با لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب در انتخابات 24 خرداد 92 شرکت کردند و به سیاست های دولت تدبیر و امید رای دادند و حال نیز رییس جمهوری مشتاقانه در سفرهای استانی خود که مورد تاکید رهبری است پاسخ سلام مردم این خطه را می دهد.

وی گفت: احترام به بزرگی مردم، اطلاع از وضعیت توسعه استان بوشهر و شنیدن درخواست ها و مشکلات جامعه از جمله اهداف سفر کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر است.

حقیقی افزود: با همت همه مسوولان، استان بوشهر از لحاظ اجرایی، امنیتی و ترافیکی برای میزبانی دولت تدبیر و امید مشکلی ندارد و آمادگی لازم در این استان وجود دارد.

وی گفت: ستاد استقبال سفر متشکل از 9 کمیته در استانداری ایجاد شده و تلاش های زیادی برای جلوگیری از بروز مشکلات ترافیکی، امنیتی صورت گرفته است.

حقیقی دیدار مردمی رییس جمهوری در ورزشگاه شهید بهشتی، اعزام نمایندگان رییس جمهوری با فرمانداران به شهرستانها، دیدار رییس جمهوری با قشرهای مختلف از جمله پزشکان، نخبگان، ایثارگران و علما و شنیدن سخنان نمایندگان آنها، نشست با سرمایه گذاران، شورای اداری، چند دیدار و مصاحبه با رسانه ها را از جمله برنامه های سفر رییس جمهوری به استان بوشهر عنوان کرد.

وی گفت: براساس اطلاعات دریافتی مردم استان بوشهر همانند همیشه با حضور پرشور و دیدنی خود استقبال خوبی از دولت یازدهم خواهند داشت.

حقیقی افزود: شور و نشاط ستادهای مردمی در مرکز استان یادآور روزهای انتخابات است و این بیانگر اشتیاق مردم برای میزبانی از دولت است.

وی در باره فعالیت مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری که در مرکز استان مستقر است افزود: بهتر است مردم هرگونه پیام، درخواست، شکایت و انتقادی که دارند را از طریق سامانه 111 ارسال و در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: آن دسته از افرادی که نیاز دارواست های خود را مکتوب ارائه کنند نیز به این سامانه مراجعه و نامه های خود را تحویل دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در 23 ماه دی جاری شکوه، عظمت، شور و اقتدار مردم در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید دراستان بوشهر را خواهیم دید و امیدواریم با مصوبه های مفید و اساسی دولت نشاط و شادابی دو چندان را به استان هدیه دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز گفت: در جریان سفر هیات دولت به این استان و راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری 800 نفر از کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی در این مرکز مستقر و برای پاسخگویی به مردم نیز 200 دستگاه رایانه در نصب شده است.

«سعید زرین فر» افزود: تاکنون 150 تا 160 دستگاه خودرو از دستگاههای اجرایی استان برای خدمات رسانی و جا به جایی در طول سفر در اختیار ستاد قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: