واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲

ملت‌عراق‌نگران‌عملکردائتلاف‌ضدداعش

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با ابراز نگرانی نسبت به عملکرد نیروهای موسوم به ائتلاف بین المللی ضد داعش، از آمریکا و نیروهای ائتلاف خواست جدیت خود را برای مبارزه با گروه تررویستی داعش اثبات و دراین زمینه به دولت عراق کمک کنند.
تدبیر24: سید عمار حکیم روز سه شنبه در بیانیه ای که در حاشیه دیدار با ژنرال 'جان آلن' هماهنگ کننده آمریکایی نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش صادر کرد، گفت: مردم عراق نگران سطح عملکرد و جدیت نیروهای ائتلاف بین المللی در جنگ علیه گروه تروریستی داعش هستند.

وی تاکید کرد: آمریکا و جامعه جهانی باید جدیت خود را در مبارزه با تروریسم نشان دهند و دولت و ملت عراق را برای شکست دادن این گروه جنایتکار، به شکلی بهتر و گسترده تر یاری کنند.

وی همچنین از آمریکا خواست دولت بحرین را برای آزادی شیخ علی سلمان رهبر مخالفان این کشور که نماد اعتدال و مبارزه مسالمت آمیز به شمار می رود، ترغیب کند.

حکیم خاطرنشان کرد که ادامه بازداشت وی پیامدهای منفی در پی خواهد داشت.

ژنرال آلن هماهنگ کننده نیروهای ائتلاف بین المللی، در این دیدار، سید عمارحکیم را در جریان روند عملیات و عملکرد نیروهای ائئلاف ضد داعش در عراق و تلاش های سیاسی و امنیتی برای مقابله با تروریسم در جهان قرارداد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: