واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

درس‌ فیزیکی نطق پیش از دستور

بهترین روش، حل شدن است. یک موضوع باید چه شود؟ بله. باید حل شود. نماینده هم مثل یک موضوع می‌ماند. باید برای جلوگیری از درگیری حل شود.
تدبیر24: ما بالاخره نفهمیدیم در روزی که علی مطهری نطق می‌کرد کی به کی بوده؟ یکی می‌گوید درگیری فیزیکی بوده. دیگری تکذیب می‌کند. یک عده نماینده پیدا شده‌اند که ادعا می‌کنند خودشان و فقط خودشان مطهری را هل داده‌اند و نماینده دیگری در این هل دادن شریک نیست. جالب اینکه تاکنون حداقل سه نفر مدعی شده‌اند که آیین هل دادن تنها کار خودشان بوده و حاضر نیستند کس دیگری شریکشان بشود. شده مثل برند اکبرجوجه اصل که هر رستورانی مدعی است از اول خودش اکبر جوجه اصل بوده و سندش هم موجود است. از اهالی تاریکخانه خواستیم هرکدام نوبت بگیرند و به ترتیب پیشنهاد خود در مورد بهترین روش جلوگیری از درگیری فیزیکی و حتی شیمیایی در مجلس را از طریق آموزه‌های علمی بیان کنند:  
 
خانم باجی: بهترین روش، حل شدن است. یک موضوع باید چه شود؟ بله. باید حل شود. نماینده هم مثل یک موضوع می‌ماند. باید برای جلوگیری از درگیری حل شود. در چه؟ در دیگر نمایندگان. یعنی اصلااقلیت باید در اکثریت حل شود. البته فعلا. قبلااکثریت بود که باید در اقلیت حل می‌شد.  
 صدای شادروان مصدق: امیدوارم هرگز به علی مطهری که به راه افتاده نیرویی وارد نشود. چون طبق قانون اول نیوتن اگر جسم در حال حرکت با سرعت ثابت باشد و نیرویی به آن وارد نشود، آن جسم تا ابد با‌‌ همان سرعت و در‌‌ همان جهت به حرکتش ادامه می‌دهد.  
 
موسیو شیطان: تنها راهکار عملی برای یک نماینده این است که وقتی حرفش خریدار ندارد بخار شود. این پروسه بعد‌ها منجر به بی‌بخار شدن هم می‌شود که تکنولوژی‌اش را می‌توان به جهان صادر کرد و ارزآوری داشت.  
 
 صدای شادروان مدرس: ترویج بوی قرمه سبزی در مجلس. در واقع باید پروتکلی امضا شود که طبق آن سعی شود از ورود کله یی که بوی قرمه سبزی نمی‌دهد به مجلس خودداری کرد.  
 عکس آقابزرگ: سعی در جلوگیری از رسیدن نماینده به نقطه جوش. بدین ترتیب با تعبیه دستگاه‌های خنک کننده می‌توان مانع جوش آوردن یک یا تعدادی از نمایندگان شد.  
 
 عموحسام: آموزش علوم در حین خدمت به نمایندگان و پرهیز از قانون کنش و واکنش که می‌گوید هر عملی را عکس العملی است: مساوی و در جهت خلاف آن. یعنی اگر بپذیرید که جواب‌های، هوی است آن وقت از گفتن‌های پرهیز می‌کنید. این یعنی اگر نماینده یی را هل دادی منتظر باشی او هم تو را هل بدهد. این ترس خودش باعث ممانعت می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: