واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
بايد هر طوري شده سرگروه شويم

مهاجراني: ايران حالا شانس قهرماني است

حشمت مهاجراني سرمربي سابق تيم ملي معتقد است که در بازي هاي بين المللي نبايد دنبال فوتبال زيبا باشيم و بايد بابت اين نتيجه به تيم ملي تبريک گفت.
تدبیر24: مهاجرانی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: ایران تا حالا سه بازی انجام داده، یک بازی دوستانه مقابل عراق و دو دیدار مقابل بحرین و قطر که آنها را می بایست بازی تدارکاتی تلقی کنیم که تازه تیم دارد به هماهنگی و انسجام می رسد و کی روش دارد ترکیبش را می شناسد. قطعا ایران بازی به بازی بهتر خواهد شد. به نظر من بازیکنان ما مثل شمشیر دو سره می مانند اگر جوان ها بازی کنند خطرناکند، باتجربه ها بازی کنند خطرناکند و اگر تلفیق آنها باشد باز هم برای حریفان خطرناکند. به عقیده من از الان به بعد باید ایران را به یکی از شانس های قهرمانی تلقی کنیم.

او ادامه داد: اگر می بینید کی روش کنار زمین عصبانی می شود به خاطر این است که در تمرینات و جلسات نکاتی را به بازیکنان گوشزد می کند بعد در زمین از آنها حرکات اضافه می بیند. به هر حال کی روش مربی بزرگ و باتجربه ای است و از بازیکنانش توقع بیشتری دارد. الان ایران با 6 امتیاز توانسته خودش را از خطر دور کند.

مهاجرانی در مورد پیروزی یک بر صفر ایران گفت: به عقیده من اینطور نبوده که ایران روی شانس و اتفاق یک گل بزند. ما هر موقع صاحب توپ شدیم توانستیم روی دروازه قطری ها خطرناک باشیم. ما باید یادمان باشد که با امارات کار ساده ای نداریم چون اگر مساوی هم بکنیم با توجه به تفاضل گل آنها صدرنشین می شوند. ما باید هر طوری شده سرگروه شویم تا با ژاپن رو در رو نشویم.

وی افزود: کی روش خودش با فوتبال امارات آشنا است و آنالیز خوبی از تیم ملی امارات دارد. برای همین خودش می داند که در مقابل امارات کار سختی دارد مخصوصا اینکه این تیم موفق شده با اختلاف گل حریفان را شکست بدهد. من هم مثل هر ایرانی برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: