واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
در دیدار وزیر ورزش و جوانان با همتای قطری‌اش مطرح شد:

گسترش همکاری‌های ورزشی و فنی با قطر

وزیر ورزش و جوانان ایران در دیدار با وزیر ورزش قطر با تاکید بر گسترش همکاری‌های ورزشی و فنی دو جانبه گفت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تخصصی و فنی آمادگی همکاری های ورزشی مطلوب و گسترده را با کشور دوست و برادر قطر دارد.
تدبیر24: دکتر محمود گودرزی که به عنوان فرستاده وی‍ژه دولت راهی مسابقات جام جهانی هندبال در قطر شده است در دیدار با صالح الغانم بن علی وزیر ورزش و جوانان قطر در دوحه با تاکید بر گسترش همکاری های ورزشی و فنی دو جانبه گفت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تخصصی و فنی آمادگی همکاری های ورزشی مطلوب و گسترده را با کشور دوست و برادر قطر دارد.

وزیر ورزش و جوانان ایران با اشاره به سابقه دیدارهای ورزشی دو کشور و حضور ورزشکاران و مربیان ایران در لیگ های ورزشی قطر، اضافه کرد: ورزش ایران توانایی خوبی در زمینه‌های علمی و فنی در رشته های مختلف ورزشی دارد و حضور ده‌ها چهره جهانی و المپیکی ورزشی از ایران و اخیرا کسب مقام پنجمی بازی‌های آسیایی در کره جنوبی، چهارمی بازی‌های پاراآسیایی و بازی‌های ساحلی تایلند، بخشی از توانمندی ورزش جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر گودرزی گفت: برای ما گسترش ارتباطات فرهنگی و ورزشی در دو حوزه جوانان و ورزش با قطر فرصت است و امیدوارم بتوانیم سطح همکاریها را بالاتر ببریم.

وزیر ورزش با اشاره به موقعیت کم نظیر چهار فصل ایران و برخورداری از اقلیم مختلف و آب و هوای متنوع گفت: برای میزبانی از اردوهای تدارکاتی تیم های ورزشی کشورهای همسایه بویژه قطر امادگی داریم و امیدوارم بسط مناسبات فرهنگی و ورزشی موجب اتحاد و همراهی بیشتر با کشورهای دوست و مسلمان منطقه شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر آسایش، سفیر ایران در قطر در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به دوحه دکتر گودرزی را همراهی کرد. قرار است امروز هم دکتر گودرزی با مقامات ورزشی قطر دیدار کند.

وزیر ورزش بعد از تماشای بازی تیم های هندبال ایران و مقدونیه امشب به تهران باز می گردد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: