واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

بارش باران و برف در اکثر مناطق

شایان ذکر است، شدت بارش ها روز یکشنبه دراستان هاي کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر و روز دوشنبه در بخش هایی از استان هاي کرمان، هرمزگان وغرب سیستان وبلوچستان خواهد بود در ضمن طی امروز و فردا خلیج فارس نیز مواج پیش بینی شده است.
تدبیر24:امروز با تاثیر یک سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب، دامنه هاي جنوبی ومرکزي زاگرس، نواحی مرکزي، دامنه هاي جنوبی البرز وشرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده باران و برف گاهی با وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 27 دی ماه 93" با تاثیر یک سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب، دامنه هاي جنوبی ومرکزي زاگرس، نواحی مرکزي، دامنه هاي جنوبی البرز وشرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده باران و برف گاهی با وزش باد رخ خواهد داد.

همچنین، با تقویت جریانهاي شمالی ضمن کاهش دما 4 تا 9 درجه ای، در سواحل دریاي خزر نیز بارش ها تشدید می شود و بتدریج تا اواخروقت در شمال شرق کشورنیز بارش شروع خواهد شد وعمده فعالیت این سامانه در این روز در استان هاي چهارمحال بختیاري،کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر است.  

براساس این گزارش، فردا از فعالیت این سامانه در شمال غرب و غرب کاسته شده ولی در مناطق جنوب، دامنه هاي مرکزي وجنوبی زاگرس، نواحی مرکزي، دامنه هاي جنوبی البرز، شرق و جنوب شرق کشورابرناکی وبارش باران ودر مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد و این سامانه روز دوشنبه در نوار شرقی کشور فعال بوده وبتدریج اواخر وقت روز سه شنبه از مرزهاي شرقی کشور خارج می شود.  

شایان ذکر است، شدت بارش ها روز یکشنبه دراستان هاي کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر و روز دوشنبه در بخش هایی از استان هاي کرمان، هرمزگان وغرب سیستان وبلوچستان خواهد بود در ضمن طی امروز و فردا خلیج فارس نیز مواج پیش بینی شده است.

قابل توجه است، امروز بارش باران در استانهای گیلان و مازندران که بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود همچنین بارش برف و باران در اصفهان،چهارمحال وبختیاری،کهگیلویه و بویر احمد،فارس،نیمه شرقی خوزستان، به تدریج از بعد از ظهر در استانهای یزد و کرمان که بارش در مناطق جنوبی و استان بوشهر به صورت رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون تبریز با کمینه دمایی 4- درجه و اصفهان و ارومیه با کمینه دمایی 3- درجه و سنندج با کمینه دمای 2- درجه و همچنین گرمترین مرکز استان بندرعباس با بیشینه دمایی 25 درجه گزارش شده است.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، نیمه ابری گاهی ابری درپاره ای نقاط بارش پراکنده و فردا، نیمه ابری درپاره ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد و روز دوشنبه، کمی ابری درپاره ای نقاط وزش باد و شهر تهران امروز، نیمه ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 14 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 5 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 12 درجه بالای صفر است .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: