واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
فعال اسلامی بحرین:

کودکان زندانی در بحرین

نازی کریمی، فعال اسلامی در بحرین گفت : بسیاری از کودکان بحرینی بیش از یازده سال در رندانند و احکام سنگین 15 سال زندان، حبس ابد و حتی اعدام برای آنها صادر شده است .
تدبیر24:  نازی کریمی از فعالان اسلامی در بحرین در گفت و گو با خبرنگار تقریب در حاشیه بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی می گوید زنان بحرینی حضوری قدرتمندی در صحنه دارند .  
 
کریمی درباره وضعیت زنان مبارز در بحرین گفت آنا بسیار فعال اما در معرض خطر بازداشت هستند و تاکنون بسیاری از زنان مبارز بحرینی حامی انقلابیون بازداشت و شکنجه شده اند.
 
این فعال اسلامی با بیان اینکه در صحنه بین الملل به انقلاب بحرین بسیار بی توجهی شده است افزود : مجامع بین المللی نه تنها از زنان بحرینی بلکه از اصل انقلاب بحرین هم حمایت نمی کنند.
 
او در ادامه از زندانی شدن بسیاری از کودکان بحرینی و محکومیت شمار زیادی از آنان خبرداد و گفت آنان مجازات های سنگین همچون 15 سال زندان و یا حبس ابد و حتی اعدام را در پرونده دارند .
او به  محکومیت کودک یازده ساله به پنج سال زندان اشاره کرد و افزود : تاکنون هیچ یک از سازمان های بین المللی مربوط به حقوق کودک مانند یونیسف هیچ حمایتی از کودکان زندانی بحرین نکرده اند.
 
خانم کریمی درباره وضعیت شیخ علی سلمان هم گفت: با وجود اینکه ایشان مرتکب هیچ خلافی نشده اند، هنوز سرنوشتی نامعلوم دارند .
 
این فعال اسلامی درخصوص سرانجام انقلاب بحرین گفت : مردم بحرین تاکنون شهدای زیادی تقدیم کرده اند و اراده آنان بر ادامه درخواستها برای حقوق از دست رفته است ، البته اصلاح جامعه نیازمند شهدای بیشتری در این مسیر است.
 
وی درپاسخ به این سئوال که مردم بحرین درباره داشتن یک رهبر واحد همچون رهبر ایران که بتواند آنها را به اهدافشان نزدیک تر کند چه نظری دارند، پاسخ داد: در ابتدای انقلاب بحرین برخی گروه های بحرینی به علت برخی اختلاف نظرها از متحدشدن با هم تحت لوای رهبر شیعیان بحرین آیت الله عیسی قاسم سرباز زدند اما امروز پیام آنها از زندان ها این است که ما نیز به این نتیجه رسیده ایم که تنها از این راه می توان به پیروزی ذست یافت .
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: