واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
گروسی :

مجلس به دنبال افزایش بودجه کمیته ملی المپیک است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی های کمیته ملی المپیک بابرخی نمایندگان مجلس برای افزایش بودجه این کمیته گفت: مجلس در تلاش است تا با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی بازیهای المپیک ریو درسال آینده بودجه این کمیته را افزایش دهد.
تدبیر24: سهم پیشنهادی بودجه کمیته ملی المپیک در لایحه 94 از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی 22 میلیارد تومان عنوان شده است که کمیته ملی المپیک معتقد است این رقم در سال 94 نسبت به سال جاری 7.4 دهم درصد کاهش یافته است و

این موضوع تاثیر منفی بر حضور تیم های ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2016 خواهد داشت.

پیشتررییس کمیته ملی المپیک از درخواست بودجه 120 میلیارد تومانی این کمیته برای سال 94 خبر داده بود.

حسن گروسی روز دوشنبه در گفت و با ایرنا گفت:با توجه به اینکه بودجه ورزش کشور امسال بالغ بر 53درصد رشته داشته است اما این رقم هم نمی تواند مشکلات این بخش را مرتفع کند.

گروسی افزود:بیش از80درصد ازبودجه به فدراسیون فوتبال و باشگاه ها اختصاص می یابند بنابراین کمیته ملی المپیک که موضوع بازی های المپیکی را در دستور کار دارد انتظار می رود که بودجه آنها افزایش یابد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در عین حال افزود: به همین منظور نشستی بین اعضای کمیته ملی المپیک و برخی نمایندگان مجلس برگزار شد و امیدواریم که بتوانیم بودجه این کمیته را در صورت امکان در سال 94 افزایش دهیم.

وی اظهار داشت : البته پیشنهاد می کنیم وزرات ورزش و کمیته ملی المپیک برای سال آینده راهکار اساسی در بخش درآمدزایی ارائه کنند تا تغییری در وضعیت بودجه آنها ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری، لایحه بودجه بالغ بر 8 میلیون و 379 هزار و 801 میلیارد ریالی سال 1394 کل کشور را در 16آذرماه تقدیم نمایندگان مجلس نهم کرد.

بودجه این وزراتخانه در لایحه پیشنهادی دولت رقمی بالغ بر ۴۶۵ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان پیش بینی شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: