واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

وزیر:کشور در شرایط عادی اداره نمی‌شود

وزیر کشور گفت: امروز کشور در شرایط عادی اداره نمی‌شود.
 تدبیر24:عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در نشست شورای اداری استان سمنان که با حضور شماری از مسئولان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: شرایطی که در این سال‌ها بر جمهوری اسلامی ایران حاکم بوده، همواره شرایط تحمیل، اضطرار و تهدید بوده است و اداره کشور در این شرایط تنها لطف خداست.
 
وی ادامه داد: زحمات زیادی برای انقلاب اسلامی کشیده شده و خون‌های بسیاری در این راه ریخته شده است و امروز در اوج رخدادها و تحولات مختلف در منطقه و کشور قرار داریم.
 
وزیر کشور خاطرنشان کرد: باید بدانیم که هر چه فشارها بیشتر شود، باید ایمان‌مان را بیشتر تقویت کرده و قدرتمندتر شویم و باید مقاومت و استقامت خود را بیشتر سازیم و غیر از این راه دیگر شکست است.
 
رحمانی فضلی متذکر شد: در طول تاریخ، عبرت‌های زیادی از شکست امت‌ها و ملت‌ها داشته‌ایم و شکست امری احتمالی و ممکن است که اگر مقاوم نباشیم، برای ما نیز رخ دهد.
 
وی با اشاره به ترفند دشمن بر تأسیس و ایجاد فرقه‌‌های انحرافی، متذکر شد: در این راستا نباید خوشبین و ساده‌اندیش باشیم که اگر تعدادی از افراد دورهم جمع شدند و برای خود ایدئولوژی تعریف کردند و به مهمات و اسلحه دست یافتند کاری عادی است و شبکه عظیم مالی، تسلیحاتی، اطلاعاتی و تشکیلاتی بدون عقبه ایجاد شده است.
 
وزیر کشور یادآور شد: دولت‌های قدرتمندی پشت این گروه‌های تروریستی نظیر داعش هستند که اسلام را برخلاف منافع خود می‌دانند و دولت‌های مرتجع نیز که اسلام حقیقی را مخالف مطامع خود می‌پندارند، در این راه غرب را کمک می‌کنند.
 
وی عنوان داشت: اسلام هراسی و بنیان‌گذاری جدید دینی از اهداف غرب است تا نگذارند اسلام واقعی در قالب حکومت شکل بگیرد و همچنین می‌خواهند حکومت‌های شکل گرفته در راستای اسلام و در رأس آن ایران اسلامی را به اضمحلال بکشانند.
 
وزیر کشور بیان داشت: برعکس این تلاش‌ها، خواست خداست که تحولات را در تمام جهان و منطقه مخالف میل غربی‌ها پیش می‌برد و فرقه‌های انحرافی داعش، طالبان و القاعده در نهایت رو به نابودی خواهند رفت.
 
رحمانی فضلی گفت: در این فرقه‌ها چیزی جز نیرنگ، دروغ، وحشت و کشتار نیست و امروز شاهد هستیم که نفرت مردم منطقه از آمریکایی‌ها روزبه‌روز در حال بیشتر شدن است.
 
وی در پایان تشریح کرد: امروز نفرت از غربی‌ها به خوبی خود را نشان می‌دهد و مردم مسلمان یقین دارند که فرقه‌های انحرافی خودفروخته و جعلی هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: