واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶

فرمول فیلم فاخر از فرج الله سلحشور

کارگردان سریال یوسف پیامبر(ع) با اشاره ضرورت تربیت قرآنی هنرمندان و جریان‌سازی قرآنی رسانه‌ها خواستار همکاری همکاری علما و مفسران قرآن کریم با هنرمندان با هدف تولید فیلم‌های فاخر شد.
به گزارش 598، «فرج‌الله سلحشور» کارگران سریال «یوسف پیامبر(ع)» در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه برای پیاده کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه باید از مضامین الهی بهره گرفت، گفت: انسان به تنهایی نمی‌توانست دستورات قرآن را آنطور که شایسته است درک کند به همین دلیل خداوند، ائمه اطهار (ع) را برای هدایت بشر فرستاد.

وی افزود: بسیاری از افراد برای ساختن فیلم‌های مذهبی دانش کافی ندارند که در این راستا مفسران قرآن کریم و همچنین علما باید به هنرمندان کمک کنند تا آثاری فاخر و در خور اسلام تولید شود.

سلحشور با بیان اینکه  فیلم‌های مذهبی نقش بسزایی در تبیین سبک زندگی اسلامی در کشور دارند، اظهار داشت: تربیت قرآنی هنرمندان و همچنین ایجاد جریان قرآنی و مذهبی از طریق رسانه ملی می‌تواند سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کند چرا که صدا و سیما مخاطب بسیاری دارد و هنرمندان نیز به عنوان الگویی برای جامعه هستند.

کارگردان سریال یوسف پیامبر(ع) با اشاره به اینکه صدا و سیما برای نهادینه کردن فرهنگ و سبک زندگی اسلامی موفق عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: قرآنی نبودن محتوای فیلم‌های تلویزیونی لطمه بسیاری بر فرهنگ جامعه می‌زند، بنابراین مسئولان باید با حمایت بیشتر از هنرمندان ارزشی و همچنین تولید و پخش فیلم‌های مذهبی مردم را در انتخاب مسیر درست هدایت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: