واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷

معاون‌اول‌رییس‌جمهوری‌واردبندرعباس‌شد

معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید از چند پروژه عمرانی در استان هرمزگان و افتتاح طرح های عمرانی دقایقی پیش وارد بندرعباس شد.
تدبیر24: «اسحاق جهانگیری» صبح دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس مورد استقبال جاسم جادری استاندار هرمزگان و برخی مقامات محلی قرار گرفت.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری و رییس مناطق آزاد، جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.

در این سفر همچنین سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت حضور دارند.

معاون اول رییس جمهوری در این سفر یک روزه قرار است با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت از پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان مهم ترین پروژه پالایشگاهی کشور بازدید کند.

بازدید از فاز دو اسکله شهید رجایی و آغاز عملیات اجرایی بخش نخست فاز سه طرح توسعه بندر شهید رجایی از دیگر برنامه های جهانگیری در این سفر است.

معاون اول رییس جمهوری همچنین قرار است به صورت هوایی از پل در دست احداث خلیج فارس بازدید و سپس با حضور در جزیره قشم از منطقه آزاد اقتصادی قشم دیدن کند.

آغاز عملیات اجرایی نیروگاه قشم و حضور در جلسه بررسی موضوعات این منطقه آزاد از دیگر برنامه های جهانگیری در سفر به استان هرمزگان است.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه سفر خود، بیمارستان سوانح سوختگی بندرعباس را افتتاح می کند و در آخرین برنامه در جلسه شورای اداری استان هرمزگان حضور می یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: