واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

پاسخ‌وزیرکشوردرباره‌انتخابات‌شورایاری‌ها

وزیر کشور گفت: در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری‌ها خلاء قانونی در وزارت کشور وجود دارد و مسئول برگزاری این انتخابات وزارت کشور نیست.
تدبیر24:عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز دوشنبه در حاشیه هفتادمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما 4 دستور کار در جلسه امروز داشتیم، گفت: ارائه گزارش ستاد هماهنگی برای خدمات‌رسانی در حوزه‌های اجتماعی نخستین دستور کار بود که بررسی‌های لازم برای آن صورت گرفت.
 
وی ارائه گزارش در خصوص حواشی شهرها را دومین دستور کار جلسه امروز عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت و وزارت کشور قرار شد با هماهنگی و همکاری یکدیگر برای مشکلات حاشیه‌نشینی برنامه‌های دقیق‌تری ارائه دهند.
 
وزیر کشور بررسی عملکرد ستاد صیانت از حقوق شهروندی و همچنین گزارش پیمانی در خصوص رضایت مردم از دستگاه‌هایی اجرای را از دیگر موارد مورد بحث در جلسه امروز عنوان کرد و اظهار داشت: در خصوص حقوق شهروندی، رضایتمندی لازم بر اساس گزارش‌های ارائه شده حاصل شده است.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌های وزارت کشور برای جمع‌آوری متعادان در سراسر کشور گفت: ما 12 هزار معتاد در تهران داریم که در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم تنها ظرفیت جمع‌آوری 500 معتاد متجاحر را داشتیم اما این ظرفیت هم‌ اکنون و تا آغاز سال جدید به 10 هزار نفر خواهد رسید و تلاش می‌کنیم این آمار را تا پایان سال به صورت روز افزون افزایش دهیم.
 
رحمانی‌فضلی تصریح کرد: از فردا به صورت مقدماتی کار جمع‌آوری معتادین متجاحر آغاز و از نیمه دوم بهمن‌ماه نیز به صورت جدی کار جمع‌آوری ادامه خواهد داشت.
 
وزیر کشور در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری‌های کشور گفت: ما در وزارت کشور انتخاباتی به نام شورایاری نداریم و این یک خلاء قانونی در وزارت کشور است و به نظرم شورایاری‌ها با همکاری شهرداری تهران باید تصمیم مناسبی برای برگزاری انتخابات بگیرند.
 
وی تصریح کرد: وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیست و مسئولیت آن با خودشان است.
 
رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی در خصوص صدور دستور شماره‌گذاری خودورهای اسکانیا گفت: بنده این صحبت را اعلام کردم که اگر اسکانیا استانداردهای سازمان استاندارد را رعایت کرده باشد، حتما شماره‌گذاری می‌شود و ما این موضوع را به راهنمایی و رانندگی نیز ابلاغ کردیم که اگر استانداردها رعایت شد، کار شماره‌گذاری انجام شود.
 
وزیر کشور در ادامه با اشاره به موضوع قاچاق سوخت توسط اتوبوس‌هایی که باک اضافی دارند، گفت: ما به راهنمایی و رانندگی ابلاغ کردیم که ظرف مدت یک ماه نسبت به بازکردن باک‌های اضافی اتوبوس‌ها اقدام کنند و پس از یک ماه تردد اتوبوس‌هایی که باک‌های اضافه دارند در جاده ممنوع خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: