واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
سردار آزمون:

وجود'کی روش 'به نفع فوتبال ایران است

سردار آزمون بازیکن جوان و ملی پوش فوتبال ایران، گفت: ادامه کار 'کی روش ' سرمربی تیم ملی به نفع فوتبال کشور است.
تدبیر24:وی در گنبدکاووس افزود: سرمربی پرتغالی تیم ملی یکی از بهترین مربیان جهان بوده و کارنامه بسیار روشنی از خود به جای گذاشته است.

آزمون گفت: تیم ملی فوتبال ایران از زمان حضور 'کارلوس کی روش' روند صعودی داشته، و در جام ملت های آسیا هم بازیهای بسیار خوبی انجام داد، هر چند از دور مسابقات حذف شد.

فوتبالیست گنبدی تیم ملی فوتبال ادامه داد: بازیکنان ایران در مسابقه مقابل عراق با وجود اینکه ده نفره شده بودند ، بازی درخشانی کرده و در ضربات پنالتی مسابقه را واگذار کردند.

آزمون در خصوص دو گلی که در مسابقات آسیایی زده، گفت: قبل از هر چیز از اعتماد سرمربی و نیز مربیان تیم ملی سپاسگزارم.

وی با قدردانی از نقش همبازیان خود گفت: معمولا گل های مسابقات به نام زننده آنها ثبت می شود ولی همه بازیکنان تیم درآن نقش دارند، زیرا فوتبال یک ورزش گروهی است و نمی توان یک فرد را عامل موفقیت دانست.

سردار آزمون در خصوص انتخاب تیم آینده خود هم گفت: فعلا با تیم روبین کازان روسیه قرارداد دارم و به این قرارداد نیز پایبند هستم و پس از ان در خصوص انتخاب تیم جدید تصمیم گیری خواهم کرد.

وی که در بازگشت از استرالیا مورد استقبال پرشور و گرم مردم گنبدکاووس قرار گرفت، اظهار داشت: من از همه مردم ایران و به خصوص همشهریان عزیزم به خاطر دعای خیر و حمایت هایی که داشتند تشکر می کنم .

این بازیکن 20 ساله گنبدی تیم ملی افزود: استقبال مردم و نیز مسوولان ورزشی و سیاسی استان و شهر گنبدکاووس مرا شرمنده کرده و البته وظیفه ام را در آینده سنگین تر نمود.

آزمون افزود: من اول به ایرانی بودن و سپس به گنبدی بودن خود افتخار می کنم، گلستان و گنبدکاووس و همه مردمانش در قلب من جای دارند و من در هر کجای دنیا باشم هیچگاه شهر و زادگاهم و نیز مردم خونگرم این خطه را فراموش نخواهم کرد.

سردار آزمون که در یک خانواده والیبالی به دنیا آمده و پدرش نیز مربی بین المللی والیبال است .

او در مورد چگونگی گرایش خود به فوتبال گفت: من هم در ابتدا والیبال بازی می کردم و انصافا به گواه مربیانم خوب هم بازی می کردم، البته یک مدت کوتاه هم هر دو رشته والیبال و فوتبال را همزمان کار می کردم ولی در نهایت با مشورت برخی مربیان فوتبال گنبدکاووس خصوصا استاد محمود سیدی که اولین مربی من بوده و حق زیادی بر گردن من دارد و همچنین با راهنمائی های دلسوزانه پدرم به فوتبال گرایش پیدا کردم.

سردار آزمون با 20 سال سن در مسابقات فوتبال ملت های آسیا ، نمایش خیره کننده ای از خود ارائه کرده و دو گل حساس در برابر قطر و عراق به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2015 چهار مسابقه برگزار کرد که در سه بازی دور مقدماتی برابر امارات، بحرین و قطر به پیروزی رسید و در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب عراق شد و از این رقابت ها حذف شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: