واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا

خيز بلند استقلال براي فينال آسيا

جواد نکونام و آندرانيک تيموريان را به‌دليل محروميت ندارد و محمد قاضي هم مصدوم است و شرايط مبهمي دارد اما ...
تدبیر24: ديدار برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا بين استقلال و اف‌سي سئول ساعت 19 چهارشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود. تمام تلاش‌ها و موفقيت‌هاي استقلال به نتيجه اين ديدار بستگي دارد و شاگردان امير قلعه‌نويي در خانه بايد شکست 2 بر صفر بازي رفت مقابل نماينده کره جنوبي را جبران کنند و البته بتوانند حريف را با اختلافي بيش از 2 گل شکست دهند تا مجوز صعود به فينال ليگ قهرمانان را به دست آورند.


به گزارش تسنيم،استقلال،جواد نکونام و آندرانيک تيموريان را به‌دليل محروميت ندارد و محمد قاضي هم مصدوم است و شرايط مبهمي دارد اما از سوي ديگر براي قلعه‌نويي و تيمش يک واقعيت وجود دارد؛ تيمي که در اين مرحله حذف شود هيچ تفاوتي با تيمهايي که از مرحله گروهي بالا نيامدند ندارد. افتخار براي تيمي است که به فينال قدم بگذارد.

استقلالي‌ها چيزي براي از دست دادن ندارند بنابراين آنها مي‌توانند دست به تلاشي تمام‌عيار زده قهرمانانه بازي کنند حتي به‌قيمت حذفي سرافرازانه، اما کافي است اين تلاش در ابتداي بازي به نتيجه برسد و بي‌ترديد آن زمان با تأثير فضاي ورزشگاه آزادي و حمايت تماشاگران شانس استقلال براي تسليم کردن حريف کم نخواهد بود. بااين‌حال استقلال نبايد انتحاري بازي کند چراکه مهاجمان فرصت‌طلب سئول از جمله داميانوويچ از هر فرصتي استفاده خواهند کرد و دريافت گل در تهران اوضاع را براي استقلال بغرنج خواهد کرد.

اف‌سي سئول در خانه نشان داد که تيمي با برنامه، زيرک و توانمند است و بازيکنان حرفه‌اي اين تيم در ديدار روز چهارشنبه نيز همانند بازي رفت چشم اميد به اشتباهات بازيکنان استقلال دوخته‌اند و اين بار بايد اميدوار بود خط دفاع استقلال به‌خلاف بازي رفت استحکام بيشتري از خود نشان دهد.

اين تنها فرصت قلعه‌نويي و تيمش است، آنها به مرحله‌اي رسيدند که شايد تکرار آن براي اين باشگاه به اين زودي‌ها ممکن نباشد. استقلال مقابل دروازه خوشبختي ايستاده و اين يک بازي براي آنها جدال مرگ و زندگي به‌معناي واقعي است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
استقلالی دو آتیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
اگه بازی تو سئول کره مساوی میشد یا حداقل 1-0 یا 2-1 تموم میشد الان کارمون آسون تر بود ! خدایا
نظر شما: