واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

آقای بهداد! حال سینمای ایران بد است یا شما؟

در ادبیات ایرانی رایج است که تا عصبانی هستی حرفی نزن و چیزی ننویس که بعدا پشیمان شوی! اما در طول روزهای گذشته هر چه گذشت دیدم عصبانیت شاید بهانه ای مناسب برای ننوشتن نباشد و تنها باید گفت و امید داشت که مخاطب خاص این مطلب را آرام بخواند!
تدبیر24: علیرضا طهرانی - روزهای گذشته در حاشیه نمایش فیلم های جنشواره بین المللی فیلم فجر، در نشست خبری خانه دختر رفتارهای عجیب از سوی بازیگر این فیلم تعجب مخاطبان و حاضرین را برانگیخت. حامد بهداد به بهانه حال بدش در این روزهای سینما، در مقابل خبرنگاران و عکاسان با رفتارهایی عجیب خواست که حال بدش را به مخاطبان و حاضرین نشان دهد.

اینکه حال حامد بهداد بد است یا حال سینما نه به مخاطبان مربوط می شود نه خبرنگاران، اما می توان گفت که زمانی فردی در عرصه هنر در مقابل نماینده های افکار عمومی قرار می گیرد در شان و شخصیت آن جایگاه می بایست برخورد کند. در عرصه ای که استادان اخلاق بسیاری را پرورش داده تنها کلمه ای که باقی بماند تاسف است و بس. و شاید در هالیوود فرهنگی جدید با عنوان ادا و اصول های خاص معرفی شده است که دیگر بازیگران ایران زمین از آن بی اطلاع هستند و تنها ایشان می دانستند تا در مقابل دوربین های رسانه ها هر برخوردی را جایز بداند تا انجام دهد.

حامد بهداد بدون شک روزهای خوب خود را فراموش کرده است که برای روزهای بد این برخورد خاص و عجیب را انجام می دهد. حال اگر به این موضوع هم رسیده باشد که حالش بد است چرا باید در مقابل خبرنگاران و عکاسان با این نمایش های خاص خودنمایی کند؟ چرا باید حال مخاطبان سینما با دیدن این رفتارهای خاص وی بد شود؟ در بخشی از پوشش خبری که شبکه های سیما به نمایش درآوردند در سه دقیقه ای که دیگر همکاران ایشان در حال مصاحبه بودند رفتارهایی را به نمایش گذاشته بود که شاید تنها از وی امکان پذیر بود و فرد دیگری توان این نوع رفتارهای خاص را نداشته باشد.

ای کاش در این روزهایی که حامد بهداد می گوید حال سینمای ایران بد است دوربین های تلویزیون و رسانه ها به سراغ شهاب حسینی هم بروند. ای کاش از نوع برخورد ایشان نیز تصویری به نمایش بگذارند تا مخاطبان رفتار متشخص شهاب حسینی را هم ببینند. ببینند که می توان حال آدم ها بد باشد اما رفتارشان در شان و شخصیت ویژه وی لحاظ شود ، ببینند که می توان حال این روزهای سینما بد باشد اما شهاب حسینی به عنوان سوپراستار این روزهای سینمای ایران چگونه با متانت پاسخ سوال خبرنگاران را می دهد و برای عکس گرفتن در مقابل عکاسان بدون کمترین برخورد عجیبی منتظر می شود تا تشکر عکاسان را بشنود و بگذرد.

آری شاید گفته بهداد درست باشد حال سینمای ایران بد است، اما نه برای سیاست ها و فیلم ها که برای این رفتارهای عجیب و توجیه های غریبی که تنها از سوی برخی بمانند بهداد بیان می شود.

جلمه آخر آقای بهداد حال سینمای ایران اگر بد است لطفا جلوی دوربین نروید تا حال مخاطبان این سینما هم بد نشود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: