واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷

كرار تكنيكی اما غيرحرفه ای

تدبیر24: محمد آيتی - پيروزی دلچسب و ارزشمند استقلال تهران در زمين سايپای البرز، آبی پوشان تهرانی را به كسب عنوان قهرمانی در پايان فصل اميدوارتر كرد. اما بروز حركت زشت و غيرحرفه اي جاسم كرار در دقايق پاياني بازي اين شيريني و حلوات حاصل از گل سجاد شهباززاده را تا حدي به كام كادر فني و هواداران استقلال تلخ كرد.
گويا اعتراضات اين هافبك 27 ساله عراقي به داور و بازيكنان حريف تمامي ندارد. هر بار كه توپ به زير پاي اين هافبك استقلال مي رسد و برخوردي با وي بوجود مي آيد بايد منتظر نوعي اعتراض از او به داور و بازيكن تيم مقابل باشيم. اعتراضاتي كه معمولا با تندي بيان مي شود و از اينرو داوران در برخي مواقع مجبور مي شوند با كارت هاي خود وي را آرام كنند.
گاهي اعتراضات كرار براي استقلال خيلي سنگين تمام شده است. كارت زرد بي مورد او در برابر تراكتورسازي در تبريز باعث شد تا خودش را از دربي حساس پايتخت محروم كند. دربي كه در نهايت با شكست استقلال در مقابل رقيب سنتي اش توام شد.
استقلال در اين فصل چندين بار به همين ترتيب از وجود كرار در تركيب خود محروم شده و معمولا در زماني كه وي در تركيب تيم حضور ندارد خط مياني استقلال با مشكلات عديده اي مواجه بوده است. حتي در بازي با سايپاي البرز با آنكه در دقايق پاياني از بازي اخراج شد اما استقلال ده دقيقه بسيار سخت و دشوار را پشت سر گذاشت كه اگر با خوردن گل همراه مي شد تا حد زيادي آبي پوشان را از جام دور نگه مي داشت.
سوالي كه از مديرعامل و سرمربي تيم بايد پرسيد اين است كه چرا با آنكه كرار سالها در فوتبال ما با همين اخلاق غيرحرفه اي بازي كرده و نمايش زننده حركات او بر همگان مسلم شده با واكنشي تند از سوي كادر فني روبرو نشد؟ يا چرا مديرعامل باشگاه در زمان توافق با او كه قرار است مبلغ هنگفتي را خرجش كند از اين بازيكن در برابر رفتارهايش تعهد كتبي نمي گيرد؟ آيا اگر كرار مي دانست كه بروز اين برخوردهاي بچگانه برايش به لحاظ مالي گران تمام مي شود باز هم روي به اين رفتارها مي آورد؟
بالاخره پس از تكرار چندين باره رفتارهاي اعتراضي و غيراخلاقي كرار اين روزها قلعه نوعي وارد موضوع شده و مي خواهد يك براي براي هميشه با او اتمام حجت كند و از او بخواهد در برابر داور و بازيكنان حريف كمي خويشتن داري از خود نشان دهد. هرچند كه اين برخورد خيلي قبل تر از اينها بايد انجام مي شد اما جلوگيري از ادامه اين روند را هم بايد براي باشگاه غنيمت شمرد.
برچسب ها: تدبیر24 محمد آیتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: