واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۴۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

پایان اعتصاب زردپوشان پایتخت

بازیکنان تیم فوتبال راه‌آهن پس از چند روز اعتصاب و عدم حضور در تمرینات این تیم سرانجام عصر امروز در تمرینات حاضر شدند.
تدبیر24: بازیکنان تیم فوتبال راه‌آهن پس از دیدار این تیم مقابل ملوان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر که با نتیجه سه بر صفر به سود انزلی‌چی‌ها به پایان رسیده بود اعتصاب کردند و در تمرینات این تیم حاضر نشدند اما بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند از امروز در تمرینات حاضر شوند تا خود را برای بازی هفته بیست و یکم مقابل پدیده آماده کنند.
 
سیامک کوهنورد در این زمینه گفت: ما صرفا برای حفظ آبروی خودمان در تمرینات حاضر شدیم تا بتوانیم برای بازی با پدیده خود را آماده کنیم. به هیچ عنوان کسی به ما قول و قراری نداده است. اصلا باشگاه کسی را ندارد که بخواهد به ما قول و قراری بدهد. امیدوارم مسئولان دلشان برای تیم راه‌آهن بسوزد اگر برای ما نمی‌سوزد.
 
وی ادامه داد: فاصله امتیازی ما با رقبا اندک است و با یک پیروزی می‌توانیم سه، جهار پله صعود کنیم به همین دلیل امیدمان قطع نشده است حیف است تیم با چنین مشکلاتی روبرو باشد. مطمئنا اگر یک نفر پیدا شود تا تیم را سر و سامان دهد قطعا شرایطمان بهتر خواهد شد. بازیکنانی از جمله خودم در نیم‌فصل هم پیشنهادهایی داشتیم اما ترجیح دادیم تا در راه‌آهن بمانیم تا شرایط تیم را بهتر کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: