واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

اوباما چطور عصبانی می‌شود!

دیوید اکسلرود، یکی از مشاوران ارشد باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در کمپین 2012 انتخابات ریاست جمهوری، در کتاب جدیدش با عنوان "معتقد: 40 سال زندگی سیاسی" درباره عصبانیت اوباما و فحشی که اوباما به وی داده نوشته است.
تدبیر24: مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا در جریان انتخابات 2012، از کوره در رفتن و عصبانی شدن رئیس‌اش می‌گوید.
 
به گزارش پایگاه خبری بیزینس اینسایدر، دیوید اکسلرود، یکی از مشاوران ارشد باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در کمپین 2012 انتخابات ریاست جمهوری، در کتاب جدیدش با عنوان "معتقد: 40 سال زندگی سیاسی" درباره عصبانیت اوباما و فحشی که اوباما به وی داده نوشته است.
 
اکسلرود می‌نویسد که تلاش کرد تا انتقاد سازنده‌ای را پیش از نخستین مناظره اوباما با میت رامنی، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری به وی ارایه کند اما اوباما این انتقاد را نپذیرفت و به وی بددهنی کرد و از اتاق مناظره خارج شد.
 
این مشاور نوشت: اوباما پیش از خروج از اتاق به من گفت "مادر ... همیشه ناراضی!" این نخستین باری بود که اوباما اینچنین سخن می‌گفت، من و اوباما یک دهه با هم کار کرده بودیم چه در لحظه‌های سخت و چه در لحظه‌های خوب و آسان اما او هیچ گاه اینچنین از کوره در نرفته بود و به این شدت مرا مورد ناسزا قرار نداده بود به ویژه در مقابل دیگران.
 
این مناظره بدترین برای اوباما بود. رامنی مکررا اوباما را در حالت دفاعی قرار داد و خودش را برای مردم آمریکا فردی قابل قبول و موجه نشان داد.
 
به همین دلیل در نظرسنجی پس از این مناظره 67 درصد اعلام کردند که رامنی پیروز انتخابات 2012 ریاست جمهوری است.
 
اکسلرود گفت، خشم اوباما به خاطر ناامیدی‌اش از آماده سازی ضعیف برای آن مناظره بود.
 
وی افزود: حس می‌کردم که اوباما برای آن مناظره آماده نیست. ذهنیات و نارضایتی‌اش برای حضور در این مناظره از همان ابتدا درست نبود و حالا آن رویکرد اوباما را می‌آزرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: