واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۷۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

رجانیوز: موسوی و کروبی را آزاد کنید!

رجانیوز نوشت: اکنون زمان برگزاری دادگاه است. برگزاری دادگاهی که در آن کسانی که چهار سال پیش بزرگ‌ترین ظلم را در حق نظام کردند محاکمه شوند. اکنون زمان برگزاری نماینده‌ی کسانی‌ست که به همین دولت و به همین مدیران برگزاری انتخابات و به همین نظام رأی‌گیری تهمت ِ تقلب، آن هم تقلب ِ ۱۱ میلیونی زدند و امروز طرفدران‌ش به همین دولت و به همین مدیران برگزاری انتخابات و به همین نظام رأی‌گیری چون نامزدشان رأ‌ی آورده است هیچ شبهه‌ای وارد نمی‌دانند.
تدبیر 24: رجانیوز نوشت اکنون زمان برگزاری دادگاه است. برگزاری دادگاهی که در آن کسانی که چهار سال پیش بزرگ‌ترین ظلم را در حق نظام کردند محاکمه شوند. اکنون زمان برگزاری نماینده‌ی کسانی‌ست که به همین دولت و به همین مدیران برگزاری انتخابات و به همین نظام رأی‌گیری تهمت ِ تقلب، آن هم تقلب ِ ۱۱ میلیونی زدند و امروز طرفدران‌ش به همین دولت و به همین مدیران برگزاری انتخابات و به همین نظام رأی‌گیری چون نامزدشان رأ‌ی آورده است هیچ شبهه‌ای وارد نمی‌دانند.

 میرحسین و کروبی را آزاد کنید و به محکمه بسپاریدشان تا حال که همین حکومت با همین نظام رأی‌گیری بار دیگر در آزمون امانت‌داری شرکت کرد و چون گذشته سربلند بیرون آمد بتواند حق مردمی را بگیرد که در فتنه‌ی هشتاد و هشت به سبب توهم و قانون‌گریزی عده‌ای سختی و مصیبت دیدند و کشیدند و آبروی وطن خود را یوسف بازارها دیدند، بستاند.
 
اکنون که طرفداران و علم‌داران فتنه‌ی هشتاد و هشت نتوانستند  به بهانه‌ های واهی و تقلب‌خیزی نظام ِ رأی‌گیری در ایران در این انتخابات شرکت نکنند و خود مهر تایید بر نظام انتخاباتی زدند که امکان تقلب در آن بسیار پایین است، فرصت دادستان است که حق مردم از آب به آسیاب دشمن‌ریز‌ها بگیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
1
3
کسی باید محاکمه شود که مملکت را به این روز انداخت احمدی نزاد لیاقت رییس جمهور شدن را نداشت فقط نگاهی به رفتار و سخنان سخیفش بندازید واو را با رفتار وزین خاتمی و روحانی مقایسه کنید . از سخنان گهر بار احمدی نژاد آب را بریزید همان جاییکه میسوزه 2اون ممه را لو لو برد فکر کن جامعه جهانی این سخنان را میشنود راجع به کشور ما چه فکر میکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
2
دست اندرکاران رجانیوز تجاهل العارف می کنند یا سرشان زیر برف نگه میدارند و چنین وانمود می کنند که امروز مثل دیروز است و برنامه ها هم مثل سابق ، پس تجربه روزگار در گذز زمان چی میشود؟
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
0
تنها حرف درست و راست رجا نیوز طی سالهای تاسیس تاکنون همین: موسوی و کروبی رو آزاد کنید : بود امیدوارم مسیولین توجه کنند چون حرف دل آنها زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
0
vaffanculo rajanews!!
نظر شما: