واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۴۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

نوری: درگیری من و آندو طبیعی است

شايد جذاب ترين بخش مسابقه فرداي تراکتورسازي و پرسپوليس نبرد محمد نوري و آندرانيک تيموريان باشد؛ دو رفيق قديمي که باز هم با لباس دو تيم متفاوت روبروي هم قرار مي گيرند.
 تدبیر24:   محمد نوری کاپیتان پرسپولیس  گفت: من و آندو از جوانی دوست بودیم. آن زمان او در جوانان استقلال بود من هم در جوانان هما. الان حدود 15 سال از آن دوران می گذرد و ما با هم رفاقت خانوادگی داریم. آندو جزو فوتبالیستهای خوب کشور ما بوده و همیشه در هر تیمی که بوده تمام تلاشش را کرده که تیمش نتیجه بگیرد. چه زمانی که در رده سنی جوانان بود، چه در تیمهای باشگاهی و تیم ملی، همیشه حضور آندو مثمر ثمر بوده است.

بازی با تراکتور خیلی سخت است
من خودم شخصا اعتقاد دارم که بازی با تراکتور خیلی سخت است. معمولا همیشه بازی های پرسپولیس و تراکتور زیبا از آب درآمده است. امیدوارم که این دیدار ما در تبریز هم زیبا و تماشاگر پسند از آب درآید. در پایان هم نتیجه به نفع پرسپولیس رقم بخورد.

تمرکز پرسپولیس در آسیا است
قطعا تمرکز ما بیشتر در آسیا است. اما این دلیل نمی شود که بخواهیم بازیهای لیگ را فراموش کنیم. یا اینکه بخواهیم بازیهای لیگ را دست کم بگیریم و تمام توانمان را برای بازیهای نگذاریم. به هر حال همیشه هواداران از پرسپولیس برد می خواهند. ما باید بتوانیم نتایج خوبمان در آسیا را در لیگ هم تکرار کنیم. خیلی سخت است که بخواهیم در لیگ برای پرسپولیس انگیزه حضور در میان سه تیم برتر را داشته باشیم. چون ما امتیازات زیادی از دست دادیم. در درجه اول باید سعی کنیم که بازیهای زیبایی را به نمایش بگذاریم و پس از آن بتوانیم دل هواداران پر تعداد پرسپولیس را به دست آوریم.

آندو یکی از 3 دوست نزدیک من است
با آندو از زمان جوانان دوست هستیم و الان 15 سالی است که با هم رفاقت و رفت و آمد خانوادگی داریم. اما خیلی سخت است که بگوییم که رفاقت ما پر رنگتر است یا رفاقت آندو با مجتبی جباری. من خودم در این سالها اگر 3،4 رفیق خوب داشته باشم. یکی از آنها قطعا آندو هست. رفاقت ما در حد بالایی هست تا جایی که برای انتخاب تیمهایمان هم با هم مشورت می کنیم. آندو هم حتما دوستان نزدیکی دارد که یکی از آنها مجتبی جباری هست.

به آندو گفتم تراکتور را انتخاب کند
نوری در پاسخ به این سوال که آیا تیموریان برای جدایی از استقلال هم با او مشورت کرده است، جواب داد که مشورت که نه اما در موردش با هم صحبت کردیم. من هم به او گفتم که بهترین گزینه تراکتور نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا است. خوب شرایط خوبی داشت. فکر هم می کنم که آندو در آسیا خیلی خوب برای تراکتور بازی کرد و در 3 امتیازی که این تیم گرفت هم تاثیر گذار بود.

من و آندو در تیم ملی زوج خوبی بودیم
نوری در جواب به این سوال که بازیکن هایی که بیرون زمین با هم رفاقت دارند در تیم ملی هم بهتر با هم بازی می کنند اما این دو نفر نتوانستند در تیم ملی زوجهای خوبی با هم باشند پاسخ داد که من فکر می کنم هر زمان من و آندو در تیم ملی بودیم خوب نتیجه گرفتیم. از بازیهایی که یادم می آید که هر دو با هم در زمین بودیم مثل بازی با امارات که 3 گل زدیم، بازی با روسیه که 1بر صفر بردیم و دیدار با کره جنوبی که که باز هم یک بر صفر ما برنده شدیم. این بحث دیگر برمی گردد به تفکرات سرمربی تیم ملی که از چه نفراتی استفاده می کند. شاید در این زمینه نظر من مبنی بر اینکه ما در کنار هم زوج خوبی را تشکیل می دادیم زیاد مهم نباشد، چون نظر سرمربی است که اهمیت دارد.

رفاقت در بیرون، رقابت در زمین
در بیرون زمین من و آندو با هم خیلی رفاقت داریم. شما به یکی از بازیهای دربی و درگیری مختصری که بر سر زدن ضربه کاشته میان من و آندو بوجود آمد اشاره کردید. باید بگویم که در زمین رقیب هم هستیم. به هر حال در فوتبال درگیری پیش می آید پینگ پنگ که نیست درگیری طبیعی است. اما این مسایل روی روابط ما هیچ تاثیری ندارد. یعنی مسایل فوتبالی ما روی رابطمان هیچ تاثیری ندارد. شاید چند روز یکبار و یا هر روز هم با هم حرف بزنیم. اما معمولا در گفتگوهایمان بحث فوتبالی نمی کنیم. اصلا هم اهل کری خواندن برای هم نیستیم. 

دنبال گل زدن و رکورد زنی نیستم
درست است که من در دو دیدار آسیایی پرسپولیس برابر لخویا و بنیادکار گل زده ام. اما بیشتر از اینکه به گل زدن فکر کنم دوست دارم که ما برنده شویم. من اصلال دنبال گل زدن و رکورد زنی نیستم. فکر می کنم اکثر بازیکنان ما در پرسپولیس هم همینطور هستند و بیشتر دوست دارند که به جای بالا بردن آمار و گل زدن تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم که همین اتفاقات هم بیفتد و پرسپولیس در بازی فردا نتیجه بگیرد.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: تدبیر24 محمد نوری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: