واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

صداوسیماخودرامالک فوتبال میداند

مشاور فرهنگی رییس جمهور می گوید:«هزینه‌ای که صدا و سیما بابت پخش زنده‌ بازی‌های اروپایی پرداخت می‌کند بسیار کلان‌تر از بودجه وزارت ورزش است.»
    تدبیر24:  حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در نشست مدیران کل ستادی و استان‌های کشور گفت:«باید بگویم که امروز مربیان پیامبران دنیای مدرن هستند.ورزشکاران هم مثل سرداران جنگ های صلیبی حرکت می کنند.ورزش ها امروز هویت ساز هستند.پرسپولیسی بودن،استقلالی بودن،سپاهانی و تراکتوری بودن به شهرها و قومیت ها معنا می دهد.سیاست هویتی در ورزش یعنی به ورزش اجازه داده نشود به جای هویت‌های اصلی بنشیند بلکه باید جایگاهش را شناخته و در اختیار هویت‌های بنیادی باشد.»

آشنا در بخش دیگری از حرف هایش اشاره به سیاست های فرهنگی کرد و ادامه داد:«دومین حوزه حیات فرهنگی است یعنی این عنصر فرهنگی در زندگی روزمره ما چقدر تاثیر دارد. ما در ورزش از رونق ورزشی صحبت می‌کنیم که در آن اقتصاد ورزشی مطرح می‌شود. حالا سوال این است آیا ورزش آن چیزی است که باید در آن هزینه کنیم؟ آیا نگاه به ورزش می‌تواند عدالتی باشد؟ آیا می‌توان تعادلی بین بخش هزینه‌ای و درآمدی ورزش به وجود آورد؟ نقش دولت چیست؟»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: