واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۸۲۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
با حکم رهبری

سردار «حسین اشتری» فرمانده کل ناجا شد

با حکم رهبر انقلاب، سردار حسین اشتری، جانشین احمدی مقدم در سمت فرمانده ناجا منصوب شد.
     تدبیر24:  احمدی مقدم در حالی از نیروی انتظامی خداحافظی کرد که در دوران حضورش در این سمت، یادگارهای ارزشمندی از خود بر جای گذاشت.

صبح امروز در حاشیه همایش رؤسای پلیس راهنمایی و رانندگی، سردار اسماعیل احمدی مقدم در جملاتی کوتاه از همکارانش حلالیت گرفت و با نیروی انتظامی خداحافظی کرد تا سردار حسین اشتری جایگزین وی در این سمت شود. 

احمدی مقدم در آخرین سخنانش گفت: من به ملت و کشورم عشق می‌ورزم و برای همه آرزوی توفیق دارم. اگر تشویق و تنبیهی در سازمان صورت گرفت، تنها برای انجام امور بوده است، نه از روی غرض؛ اگر موفقیتی حاصل آمد، ناشی از همت نیرو‌ها و اگر ضعفی بود، ناشی از کم‌کاری من بوده است، لذا از همه همکاران آرزوی حلالیت دارم. 

بدین ترتیب دو دوره حضور وی در این مقام به پایان رسید و سردار اشتری که مدتی پیش به سمت جانشین فرماندهی ناجا برگزیده شده بود، با حکم رهبر انقلاب به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد تا دوران جدیدی در این نهاد آغاز شود؛ دورانی که رهبر انقلاب سرفصل‌های مهم آن را در حکم ابلاغ شده، برشمرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است؛سردار اشتری فرمانده کل ناجا شد

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

نظر به تعهد و شایستگی و حسن سوابق خدمتی و بنا به پیشنهاد وزیر محترم کشور و جانشین فرمانده کل قوا در امور نیروی انتظامی، شما را به سمت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب می کنم.

لازم است اقدامات شایسته دوران تصدی سردار سرتیپ احمدی‌مقدم نظیر ارتقای فضای اسلامی و انقلابی ناجا، صیانت از کارکنان خدوم و توجه جدی به معیشت آنان، تقویت مرزبانی و کاهش تخلفات جاده‌ای تداوم یابد و رعایت‌های دقیق در بهبود خدمات انتظامی و برنامه‌ریزی مستمر و ابتکار عمل لازم در برقراری امنیت و آرامش اخلاقی و اجتماعی، دنبال شود.

از قوای سه‌گانه، بویژه وزارت کشور، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، صدا و سیما، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، انتظار می‌رود که در شرایط حساس کنونی، حمایت‌های لازم از نیروی انتظامی را در ابعاد مادی و معنوی، به عمل آورند.

از تلاشهای بی‌دریغ و مؤثر سردار سرتیپ احمدی‌مقدم در دوره تصدی فرماندهی آن نیرو، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

توفیق شما و همه کارگزاران ناجا و حامیان این نیروی عظیم را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


سیّد علی خامنه‌ای

۱۸/ اسفند ماه / ۱۳۹۳

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آقاجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
1
به نام خدا

با سلام و احترام ، از افسر مومن ، با وجدان ، امین و امانتدار پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دیواندره از توابع استان کردستان که چند روز گذشته یک عدد کیف دستی با محتویات مبلغ 451 میلیون پول تراول به همراه سایر محتویات از قبیل چک های حامل بانکی ، کارت های عابر بانک ، کارت های شناسائی و … . را که توسط یک کسبه شهروند دیواندره مفقود گردیده بود ، در حین گشت زنی ، کنترل و روان سازی ترافیک پیدا نموده و با تلاش و زحمت بسیار و با پرس جو و تحقیقات صاحبش را شناسائی و آنها را به صاحبش بازگرداندند و با این مقدار مبلغ پول وسوسه انگیز امین و امانتداری و دینداری و ایمان و اعتقاد خود را ثابت کردند ، تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم و ما شهروندان دیواندره از مسئولین محترم درخواست تقدیر و تشویق به نحو احسن این پلیس امین و امانتدار راهنمایی و رانندگی دیواندره را خواستاریم ، این پلیس شایسته تقدیر است ، لطفاً مسئولین محترم ایشان را به نحو شایسته مورد تجلیل و تقدیر حداقل با اعطای درجه تشویقی و ارشدیت و … . تشویق فرمایند . با تشکر فراوان
خداوردی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
1
احسن به افسر پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دیواندره استان کردستان
اعلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
1
باید تمام وجود این افسر پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دیواندره استان کردستان را طلا گرفت ، اقتدار پلیس یعنی همین ، امنیت و آرامش جامعه یعنی همین است . خدا قوت پلیس خسته نباشید
نظر شما: