واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۴۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
در دیدار با معاون وزیرکارروسیه

ایران و روسیه بر همکاری ها در امور زنان و خانواده تاکید کردند

در این ملاقات مولاوردی ضمن اشاره به اهمیت نهاد خانواده در جمهوری اسلامی ایران از همکاری دو کشور در مجامع و سازمانهای بین المللی برای مقابله با رویکرد هایی که هدف آن کم رنگ کردن نقش خانواده به عنوان یک نهاد با اهمیت جوامع انسانی است تاکید نمود
  تدبیر24: خانم مولا وردی معاون رییس جمهوری کشورمان در امور زنان و خانواده دردیدار معاون وزیر کار و امور اجتماعی روسیه بر همکاری های دو جانبه میان دو کشور در زمینه امور زنان و خانواده تاکید کرد.

آلکسی وچنکو معاون وزیر کار و امور اجتماعی روسیه روز سه شنبه در حاشیه پنجاه و نهمین نشست سالانه کمیسیون مقام زن در نیویورک با خانم شهیندخت مولاوردی معاون دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان در امور زنان و خانواده ملاقات نمود.در این دیدار طرفین بر توسعه همکاریهای میان دو کشور در زمینه مسائل مربوط به زنان و خانواده و نیز رفع چالش های مربوط به جمعیت تاکید نمودند.در این ملاقات مولاوردی ضمن اشاره به اهمیت نهاد خانواده در جمهوری اسلامی ایران از همکاری دو کشور در مجامع و سازمانهای بین المللی برای مقابله با رویکرد هایی که هدف آن کم رنگ کردن نقش خانواده به عنوان یک نهاد با اهمیت جوامع انسانی است تاکید نمود.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده برگزاری اجلاس های بین المللی را زمینه مناسبی برای تبادل تجارب زنان دنیا در مقابله با چالش های سنتی و نوظهور دانست و افزود: مدیریت پدیده های جهانی بدون همکاری نزدیک کشورهای عضو ملل متحد میسر نیست.
معاون وزیر کار روسیه در این دیدار ضمن ابراز علاقمندی کشورش به امضای یادداشت تفاهم همکاری با وزارت کار و امور اجتماعی کشورمان،خاطر نشان کرد: روسیه در حال تدوین راهبرد های تازه ای دررابطه با مسائل خانواده است که بخش عمده آن به مقابله با کاهش جمعیت در جهان اختصاص دارد.
در پایان این ملاقات طرفین گسترش همکاری های دو جانبه در آینده در سازمانهای بین المللی و نیز تبادل تجربیات در عرصه تحکیم خانواده و توانمندسازی زنان و گسترش مناسبات دو جانبه را مورد تاکید مجدد قرار دادند و مولاوردی از گنجانیدن بندهایی در حوزه زنان و خانواده در تفاهم نامه پیشنهادی مقام روس استقبال کرد.
متولی امور زنان و خانواده کشور روسیه علاوه بر وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور، وزارت آموزش و معاونت نخست وزیری روسیه را نیز به عهده دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: