واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۴۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

جانشین آقای گل نفت دربازی استقلال

تيم فوتبال نفت‌تهران فردا در شرايطي به ديدار استقلال خواهد رفت که عليرضا منصوريان با توجه به تغييرات اجباري در ترکيب قصد دارد امير قلعه‌نويي را سورپرايز کند.
  تدبیر24:  نفتی ها در بازی فردا ارسلان مطهری مهاجم گلزن خود را در اختیار ندارند. مطهری در حال حاضر به همراه سایر امیدها در اردوی کویت به سر می‌ برد و بازیکنان دیگری جانشین او خواهند شد. نفتی ها که مثل همیشه با ترکیب 1ـ3ـ2ـ4 به میدان می‌ روند، برای جانشینی ارسلان دو گزینه دارند؛ اول علی قربانی و بعد دوناوان بازیکن هلندی ای که بعد از نیم فصل به نفت اضافه شده است.

نفتی ها در خط دفاع از وحید حمدی نژاد، لئوناردو پادووانی، امین حاج محمدی و مهدی شیری یا سعید لطفی استفاده می‌ کند. در خط میانی سیامک کوروشی و علیرضا عزتی هافبک دفاعی خواهند بود و وحید امیری، غلامرضا رضایی و ایمان مبعلی پشت تک فوروارد نفت بازی خواهند کرد. البته مشخص نیست که آیا سیامک کوروشی در خط میانی به میدان می‌ رود یا زوج پادووانی در خط دفاعی خواهد بود.

نفت که به نسبت بازی رفت مرتضی پورعلی‌گنجی را نیز به همراه ندارد، در این بازی حساس حملات سریع را در دستور کار خواهد داشت. آنها روی شروع مجددها و شتاب مهاجم نوک و وینگرهایشان حساب جدی باز کرده اند.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: